U američkim istraživanjima zadovoljstva mušterija nekako uvek na prvo mesto ispliva Amazon. Osim toga što su efikasni u isporuci, zaposleni Amazona imaju veoma dobru komunikaciju sa kupcima, pomerajući granice ljubaznosti i uslužnosti.
Naravno, kupci ovo nagrađuju pa Amazon uvek ističu kao primer kako treba komunicirati sa mušterijama, a ponekad i detaljno objave svoja pozitivna iskustva. Tako je jedna prepiska sa četa između zadovoljne mušterije i nekoga ko je zaposlen u Amazonovom centru za korisničku podršku pre neki dan osvanula na internetu i postala pravi hit.
Naime, kupac jedne knjige se požalio da mu porudžbina nije stigla. Pomenuti radnik Amazona se predstavio kao stripski junak Tor, na šta mu je mušterija uzvratila “Onda ću ja biti Odin”, Torov otac. Rečnikom svojstvenim za strip oni su nastavili komunikaciju u kojoj je Odin Toru objasnio svoj problem, koji je ovaj odmah otklonio. Zadovoljna mušterija je napisala da se osetila vrlo posebno jer ljudi iz korisničkog centra sa njom nisu razgovarali u frazama već joj je posvećeno vreme, razumevanje i brzo rešenje problema. Njihovu komunikaciju možete pročitati na slici ispod.
Možda bi i druge kompanije mogle nešto da nauče od Amazona, jer ovakva reklama se zaista ne može platiti, ona se, ljubaznošću i trudom, jedino može zaraditi.