Kako unaprediti poslovanje i obezbediti održiv razvoj porodičnog biznisa govoriće se na Vip radionici „Porodične firme – stub razvoja ekonomije Srbije“ u Novom Sadu. Četvrti po redu događaj na ovu temu, nakon Niša, Kruševca i Čačka, koji će okupiti porodične kompanije, ustanove i različite organizacije iz Vojvodine, održaće se u utorak, 23. decembra, sa početkom u 9.30 sati, u hotelu Aurora. Radionicu organizuje konsultantska kuća Chapter 4 PR u saradnji sa Unijom poslodavaca Vojvodine, a pod generalnim pokroviteljstvom kompanije Vip mobile.
Cilj radionica je podrška preduzetnicima da na nov način sagledaju svoju firmu, upravljanje, poslovne izazove i da svoje poslovanje organizuju po najsavremenijim standardima.
Problemi finansiranja i tranzicije firmi u sledeću generaciju prepoznati su kao ključni za preduzetnike iz Vojvodine. Pored centralne teme i izazova sa kojima se suočavaju mnogobrojne porodične firme u ovoj pokrajni, na radionici u Novon Sadu biće reči i o zapošljavanju adekvatnog radnog kadra, administrativnim preprekama i o mnogim drugim temama koje su vlasnici porodičnih firmi identifikovali kao važne za njihov opstanak i razvoj. Biće predstavljene i studije slučaja, uspešnih porodičnih firmi iz Vojvodine. O glavnoj temi radionice, govoriće predstavnik kompanije Ernst&Young. Stručnjaci iz kompanije Vip mobile govoriće o načinu na koji savremene tehnologije mogu da olakšaju poslovanje, kao i o razvoju zaposlenih i pronalaženju adekvatnog kadra. O proceni rizika i opasnostima koji prete biznisu govoriće predstavnici iz kompanije AXA osiguranje. Takođe, biće predstavljene studije slučaja uspešnih porodičnih firmi iz Vojvodine.
Prema istraživanjima, u Srbiji čak 60 odsto firmi posluje manje od 20 godina, a svega 20 odsto porodičnih firmi doživi treću generaciju. Radionice „Porodične firme-stub razvoja ekonomije Srbije“ organizuju se, između ostalog, i u želji da se skrene pažnja javnosti i nadležnih na republičkom i lokalnom nivou, kako bi se iniciralo da država pruži veće podsticaje vlasnicima porodičnih firmi za njihovo osnivanje, razvoj i opstanak, kao i da opštine u kojima porodične firme posluju budu otvorenije za poslovne ideje koje dolaze od preduzetnika.