Banka je potvrdila treće mesto na tržištu kada je u pitanju ukupna aktiva, dok je baza klijenata povećana za 18%, uz rast depozita od 25%.
Fokus na klijente, novi servisni model i proizvodi skrojeni po meri i usklađeni sa potrebama različitih segmenata klijenata, dodatno su doprineli uvećanju baze klijenata za skoro 18%, tako da je ukupan broj klijenata premašio 247.000. Kao posledicu toga ostvaren je rast depozita za 25% u poređenju sa prethodnom godinom, koji su premašili 141 milijardu dinara.
Volumen odobrenih kredita u 2014. godini dostigao je iznos od skoro 165 milijardi dinara, što predstavlja snažan rast od 14% u poređenju sa prethodnom godinom. Ovakav trend rasta u depozitima i kreditima obezbedio je još stabilniju finansijsku poziciju banke, dok rast komercijalnih volumena nadmašuje rast prihoda od kamata i naknada usled sveukupnog smanjenja marži.
Klaudio Ćezario, predsednik Izvršnog odbora UniCredit Banke Srbija je izjavio: „Rast tržišnog učešća u kreditima pokazuje da pružamo podršku realnoj ekonomiji, a jedan od dokaza je i to što smo vrlo aktivno učestvovali u Vladinom Programu subvencionisanog kreditiranja. Zauzeli smo prvo mesto prema iznosu odobrenih kredita segmentu mikro, malih i srednjih preduzeća“.
S druge strane, rast ukupnih troškova za 15% je posledica rasta broja zaposlenih, dodatnih investicija u infrastrukturu banke i unapređenje poslovanja, uz povećanje broja zaposlenih za 4% na 1.089.
Kao i prethodnih godina, UniCredit Bank Srbija je uspela da i u 2014. godini zadrži visok nivo efikasnosti. Operativni profit banke dostigao je iznos od 8,79 milijardi dinara, zabeleživši rast od 1% u poređenju sa 2013. godinom. Rast bilansa stanja iznosio je 6% u poređenju sa prethodnom godinom, na preko 265 milijardi dinara. Na kraju 2014. godine, neto profit banke u Srbiji dostigao je 5,46 milijardi dinara.