Beko, drugi najveći evropski brend bele tehnike, ponovo je u Srbiji sa ciljem da do 2018. godine na srpskom tržištu postane brend sa najvećim tržišnim učešćem u ovom sektoru, saopšteno je danas iz kompanije Beko Balkans.
“Beko je u Srbiju došao sa dugoročnom strategijom razvoja i širenja poslovanja, a ono što očekujemo je da u prvoj fazi, u narednih nekoliko godina, imamo preko 100 zaposlenih”, izjavio je Arel Atakol, generalni direktor kompanije Beko Balkans.
Kako kažu u ovoj kompaniji, srpsko tržište je jedno od najbitnijih za Beko, što je razlog za osnivanje predstavništva u Beogradu, odakle se upravlja celim regionom Balkana, što uključuje tržišta Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.
“Što se tiče planova za pokretanje proizvodnje, vrlo smo zaineteresovani da o tome razgovaramo. U ovom trenutku realizacija zavisi od ispunjenja naših poslovnih planova. Kada se približimo poziciji broj jedan, razmatraćemo i tu mogućnost u čemu imamo podršku Vlade Srbije” istakao je Atakol.
Beko je drugi najveći evropski brend bele tehnike i brend sa najbržim rastom u ovom sektoru. Internacionalni je brend kućnih aparata Arčelik grupe, koja ima 14 fabrika za proizvodnju bele tehnike sa 26.000 zaposlenih širom sveta i predstavništvima u 27 država.
Arčelik nudi proizvode i usluge za 10 brendova (Arčelik, Beko, Grunding, Defi, Arktik, Blomberg, Elektrabregenz, Leisure, Flavel i Altus) u 130 zemalja. Shodno tome, Arčelik Grupa je prošle godine ostvarila konsolidovani promet u iznosu od 4,3 milijarde evra i zabeležila rast od 13%.
Beko svoj razvoj temelji na tehnologiji i inovacijama. Arčelik grupa ima osam centara za istraživanje i razvoj sa preko hiljadu zaposlenih istraživača. Više od trećine patenata iz Turske podnetih Svetskoj organizaciji za intelektualnu svojinu (WIPO) vlasništvo su Arčelik grupe, koja je jedina turska kompanija na globalnoj listi ove organizacije u prvih 200.