Generali Osiguranje Srbija nalazi se na prvom mestu u Srbiji po ažurnosti u rešavanju odštetnih zahteva, na kraju trećeg kvartala 2015. godine.
Prema zvaničnom izveštaju Narodne banke Srbije, od ukupno 12.234 primljena odštetna zahteva, u toku prethodnih devet meseci, Generali Osiguranje Srbija rešilo je 10.323 zahteva, što je 84,38% u ažurnosti u rešavanju šteta. Prosečna ažurnost u rešavanju prijavljenih šteta na srpskom tržištu osiguranja je 76,4%.
Ažurnost u rešavanju šteta predstavlja osnovni kriterijum za procenu dobrog društva za osiguranje, navodi se u izveštaju Narodne banke Srbije.
Od jedanaest osiguravajućih društava koja se bave obaveznim osiguranjem motornih vozila, Generali Osiguranje Srbija jedna je od samo tri kompanije koje imaju 100% ažurnosti u isplati šteta.
Na kraju trećeg kvartala ove godine u Srbiji je ukupno zaključeno 1.807.873 polise obaveznog osiguranja motornih vozila, rešavano je 52.534 štete i isplaćeno 34.497 odštetnih zahteva.