Revizorsko-konsultantska kompanija EY (Ernst & Young) je po prvi put samostalno organizovala startup vikend na Fruškoj Gori u cilju pružanja podrške i razvoju startup kompanija u Republici Srbiji pod nazivom „As a start-up, where do you want to end up?“. Na EY Startup Weekend-u učestvovalo je 10 start-up kompanija i 10 mentora programa u organizaciji kompanije EY. Prvi EY Startup Weekend održan je u kongresnom centru Ceptor u Andrevlju na Fruškoj Gori.
„Kao međunarodna kompanija EY se pored svog poslovanja u revizorsko-konsultantskom sektoru, trudi da unapredi zajednice u kojima posluje. U cilju podrške preduzetništvu na globalnom, kao i lokalnom nivou sprovodimo program EY Preduzetnik godine™. Nakon ovog uspeha i programa koji sada ima tradiciju dugu četiri godine želelii smo da proširimo uticaj i pomognemo i startup zajednici nudeći im našu ekspertizu i mentorsku podršku“, rekao je Stiven Fiš (Stephen Fish), rukovodeći partner kompanije EY u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.
Start-up kompanije koje su učestvovale u programu nominovane su od strane Fonda za inovacionu delatnost i Poslovno-tehnološkog inkubatora Tehničkih fakulteta. Pored eksperata kompanije EY predstavnike tri različite servisne linije (revizija i povezane usluge, poslovno savetovanje i podrška pri poslovnim transakcijama) i marketinga i HR odeljenja, stratup-e savetovali su i predstavnici kompanije Devana Technologies d.o.o., Maja Med Promet d.o.o., 3Lateral d.o.o. i EDGE.
Tokom programa EY Startp Weekend, predstavnike start-up kompanija mentori su savetovali na teme: Prodaja, Strategija&Liderstvo, Projekt menadžment, Opcije finansiranja, Saradnja sa bankama, Razvoj poslovanja, Preduzetništvo u Srbiji, Inovativnost u preduzetništvu i Motivacija.
„Već gotovo 20 godina EY se izuzetno trudi da podstakne i promoviše uspehe preduzetničkog poslovanja u Srbiji. Program EY Stratup Weekend pomogao nam je da bolje sagledamo potencijal start-up kompanija i dodatno nas motivisao da svoje vreme i ekspertizu podelimo sa novim nadama preduzetništva u Srbiji. Cilj ovog programa je da prepoznamo buduće lidere tržišta i učinimo kompaniju EY sinonimom za kompaniju koja pomaže razvoj najinovatvnijih preduzetničkih poduhvata.“ dodaje Mila Dimitrijević rukovodilac odeljenja za marketing i komunikacije i lider projekta EY Startup Weekend.
Na prvom EY Startup Weekendu, sa svakim startupom premijerno je izvedena „Growth Navigator“ sesija u cilju unapređenja poslovanja i vizije budućnosti start-up kompanije. EY Growth Navigator je jedinstvena interaktivna aplikacija koja omogućava liderima kompanija da uvide sve mogućnsoti u poslovanju kompanije i izgrade jasan plan za rast kompanija koje vode. Aplikacija se oslanja na 7 pokretača rasta, a nastala je rezultat dugogodišnje saradnje sa liderima dinamičnih, brzorastućih kompanija širom sveta.