Na Sajmu potrošačke elektronike CES 2016 u Las Vegasu, Bosch je predstavio „Tehnologiju za život“: inovacije za dom, grad, automobil i za radno mesto.
Tom prilikom Bosch koristi slogan „Jednostavno povezani.“ kako bi istakao ovaj pristup na Sajmu potrošačke elektronike. Jedan od primera kako Bosch povezuje tehnologije su povezani automobili. Oni mogu da komuniciraju sa inteligentnim domovima preko navigacionog sistema, tako da vozači mogu, na primer, zagrejati rernu za večeru pre nego što uopšte stignu kući.
U oblasti povezane mobilnosti, Bosch predstavlja prvi na svetu: Retrofit eCall. Sistem automatskog pozivanja hitne pomoći eCall, koji je lansiran 2012. godine, je prethodno bio dostupan samo kao standardna oprema u novim vozilima, ali je sada takođe dostupan kao Retrofit tehnologija (naknadna ugradnja). Priključen na upaljač za cigarete u automobilu, senzor je dizajniran da registruje sudar i pošalje relevantne informacije u servisni centar. U zavisnosti od jačine sudara, servisni centar kontaktira ili vozača direktno ili obaveštava najbliže hitne službe.
Uporedo sa velikom ekspanzijom u svom portfoliju usluga, Bosch nadograđuje i svoju stručnost u oblasti senzora i softvera. Jedan od razloga je taj da je kompanija globalno vodeći proizvođač mikro-mehaničkih senzora, poznatih kao MEMS sensori. Svakog dana, više od četiri miliona tih senzora visoke tehnologije siđe sa proizvodne trake fabrike u mestu Reutlingen, Nemačka – Bosch je proizveo ukupno preko šest milijardi MEMS od 1995. godine. Tri od četiri pametna telefona danas su opremljena sitnim Bosch senzorima, kao i mnogi drugi uređaji potrošačke elektronike, uključujući i one koji su nosivi kao što su narukvice i pametni satovi za fitnes. Bosch očekuje posebno snažan rast u ovom segmentu: Budući da je proizveo 76 miliona jedinica u 2015. godini, očekuje se da proizvodnja bude više nego udvostručena sa 173 miliona do 2019. godine. Drugi razlog je jaka pozicija kompanije u softverskom sektoru. Od svojih oko 55.000 istraživača i programera širom sveta, otprilike jedna trećina radi na razvoju softvera a više od 3.000 njih na internetu stvari. Ovo znanje je dopunjeno sveobuhvatnom stručnošću u pogledu hardvera: Bosch je jedan od vodećih svetskih proizvođača u mnogim sektorima, od automobilske dobavljačke industrije i industrijske tehnologije za energiju i tehnologije izgradnje i robe široke potrošnje.
Najnovija istraživanja pokazuju da će do 2020. godine, oko 230 miliona domaćinstava širom sveta – 15 procenata globalnog tržišta – imati tehnologije inteligentnog doma. U budućnosti, Bosch će ponuditi mnoštvo proizvoda i usluga za povezani dom iz samo jednog izvora. Portfolio će sadržati sistem inteligentnog doma koji može prijaviti provale i takođe pomoći efikasnije upravljaje grejanjem. Kompanija je takođe trenutno uključena u pet projekata širom sveta koji povećavaju inteligenciju čitavih gradova.
Prema studiji UN-a, dve trećine svetske populacije će do 2050. godine živeti u gradovima. Ovo zahteva inteligentno umrežavanje energetskih mreža, saobraćajne infrastrukture i zgrada. Jedan od osnovnih građevinskih elemenata inteligentnog grada je Bosch IoT paket. To je softverska platforma koja integriše sve funkcije potrebne za povezivanje uređaja, korisnika i usluga. Parking je još jedna glavobolja koju Bosch želi da eliminiše. Vozači koji pokušavaju da pronađu mesto za parkiranje su odgovorni za 30 procenata gradskih gužvi. Jedan od načina za borbu protiv ovoga je opremanje automobila ili parking mesta senzorima koji detektuju i obaveštavaju vozače kada je prostor slobodan. Bosch je implementirao tu ideju u svom konceptu parkinga koji se zasniva na zajednici: kako automobili kruže, oni detektuju i mere slobodna parking mesta između vozila parkiranih na trotoaru. Ove informacije se unose u mape u realnom vremenu koje se mogu pozvati na pametni telefon ili u navigacioni sistem automobila. Vozači koji traže parking mesto u stambenim ili urbanim sredinama tada mogu pronaći prostor bez previše kruženja. To smanjuje nerviranje vozača, štedi vreme i novac i bolje je za okolinu.
Bosch planira da do 2018. godine napravi automatski sistem parkiranja. Ideja je da vozači jednostavno ostave automobil na ulazu na parking ili u garažu. Automobil zatim pronalazi raspoloživi prostor i sam se parkira. Kada dođe vreme za polazak, automobil se dovozi nazad na mesto gde je ostavljen na isti način. Bosch takođe radi na pilotu za autoput, elektronskom vozaču koji vozi na autoputu. Od 2020. godine se očekuje da će vozila opremljena pilotom biti u mogućnosti da samostalno voze autoputem. Ovo pre svega povećava bezbednost, ali takođe i olakšava život vozačima: kada je autoput pilot uključen, vozač postaje putnik – tako da može da se zavali i opusti ili obrati pažnju na druge stvari. Bosch testira automatizovanu vožnju na javnim putevima u Nemačkoj, SAD i Japanu.
Posetioci CES 2016 mogu da dožive i novu vrstu komunikacije u sajamskom automobilu kompanije Bosch. Na primer, ako pešak priđe sa desne strane, aktivira se sekvenca osvetljenja kako bi na to upozorila vozača. Bosch takođe predstavlja ekran osetljiv na dodir sa elementima „haptic“ tehnologije, za koje je kompanija dobila CES nagradu za inovaciju na kraju 2015. godine. Proizvod je jedinstven u tome što tasteri koji su prikazani na ekranu na dodir daju utisak kao da su stvarni tasteri, tako da vozači mogu često da koriste aplikacije u audio, video i sistemu za obaveštavanje, kao što je navigacija, bez gledanja. To znači da mnogo kraće sklanjaju pogled sa puta, što vožnju čini bezbednijom.