Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd deseti put zaredom organizuje projekat „Case Study Show“, koji će biti održan na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije u periodu od 10. do 12. marta.
Case Study Show je manifestacija takmičarskog karaktera koja pruža priliku svim mladim, ambicioznim i motivisanim studentima da zakorače u svet realnog poslovanja i svoje znanje primene u praksi. Projekat pruža priliku studentima, svih fakulteta Univerziteta u Beogradu, da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica.
Studenti svih fakulteta mogu 10. i 11. marta posetiti Fakultet organizacionih nauka, gde će se održati Company Fair, mini “sajam zapošljavanja”, koji studentima pruža mogućnost da razgovaraju sa predstavnicima kompanija učesnica i ostave svoju biografiju radi mogućnosti poseta kompaniji, razgovora za posao ili potencijalnog zaposlenja.
Prva dva dana projekta održaće se na Fakultetu organizacionih nauka i rezervisana su za prezentacije Business Case-a, gde će takmičari, podeljeni u timove, prezentovati svoje rešenje prethodno zadatih studija slučaja od strane zlatnih partnera – Air Serbia, Mercator, Devana Technologies, Japan Tobacco International, Roche, Coca–Cola Hellenic i Mozzart, na srpskom i engleskom jeziku. Svoje rešenje prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade.
Paralelno sa Business Case-om, održaće se i Case Room, kroz koji će učesnici biti u prilici da na kreativan način reše kraći poslovni problem iz prakse srebrnih partnera – Opel Srbija, Delhaize Serbia i Telekom Srbija, kao i svih zlatnih partnera. Učesnici u timovima od po tri člana imaju dva sata na raspolaganju za rešavanje mini studije slučaja, a nakon toga prezentuju svoja rešenja predstavnicima kompanija.
Treći dan projekta, održaće se u Narodnoj banci Srbije i biće namenjen za Speed Dating, koji pruža priliku svim zainteresovanim studentima da se kroz formu kratkih intervjua, predstave vodećim kompanijama na domaćem tržištu. Pored zlatnih i srebrnih partnera, učesnici će biti u prilici da se predstave i bronzanim partnerima – EY, Opticus, TeleSign.