Home VestiEkonomija Šta nas očekuje na predstojećem Sajmu automobila?

Šta nas očekuje na predstojećem Sajmu automobila?

by bifadmin

Ljubitelji dvotočkaša i četvorotočkaša već znaju da je mart rezervisan za upoznavanje sa najnovijim i najmodernijim vozilima, tačnije za Sajam automobila DDOR BG Car Show 06 i 12. Međunarodni sajam motocikala Motopassion, koji će na Beogradskom sajmu biti održan od 22. do 28. marta 2018. godine.

Već po tradiciji, Sajam automobila održava se u okolnostima koje su obeležille prethodnu godinu i koje pred proizvođače, distributere i sajamske posetioce i potencijalne kupce postavljaju brojna pitanja: Kako je u Srbiji tokom 2017. registrovano skoro 16 odsto više novih automobila nego u 2016? Zašto se skoro 15 odsto prodatih novih automobila odnosi na luksuzne automobile, one iz premijum segmenta, što je na nivou evrоpskog proseka (prednjače Audi, Mercedes, BMW i Lend Rover, a kupce je našlo i 75 novih „poršea“, 27 „jaguara“, pet „maseratija“, četiri „bentlija“, čak i jedan „rols-rojs“, i to onaj sa prošlogodišnjeg beogradskog Salona automobila)? Zašto se najviše kupuju najjeftiniji i najskuplji modeli? Zašto najveći porast rejtinga u odnosu na 2016. beleže vozila iz SUV kategorije? Kako su top-listu najprodavanijih proizvođača u Srbiji 2017. zaposeli redom Fijat, Škoda, Folksvagen, Reno, Ford, Opel, Dačija, Tojota, Hjundai i Mercedes? Šta mogu očekivati proizvođači električnih automobila, kojih je tokom 2017. registrovano samo 12, i to svih 12 u Beogradu, i zašto je to tako? Da li su se promenili finansijski uslovi kupovine i održavanja i zakonske okolnosti nabavke novih vozila, itd. i sl.?

U saradnji sa Srpskom asocijacijom uvoznika vozila i delova i generalnim sponzorom, kompanijom DDOR iz Novog Sada, na Beogradskom sajmu se, tokom sedam dana, može očekivati rekordan broj automobilskih brendova. To se odnosi i na renomirane moto brendove spremne za Motopassion, ali i na segment lakih privrednih vozila.

Isto tako, za očekivati je da najveću pažnju posetilaca, ali i šire javnosti, privuku luksuzni brendovi, a iznenađenja u premium segmentu nikada nije nedostajalo, pa neće ni ovoga puta.

S obzirom na očigledne znake stabilizovanja tržišta i porast tražnje novih automobila, i za posetioce sajma, odnosno potencijalne kupce, i za uvoznike i distributere, pravi izazov biće formulisanje najpovoljnijih mogućih sajamskih i predsajamskih uslova kupovine. Još uvek ima dovoljno vremena da prodavci, sami ili zajedno sa bankama i lizing kompanijama, pripreme najkonkurentnije cene i finansijske konstrukcije, ili da za isti novac ponude više u servisnim olakšicama, uslovima kreditiranja, dodatnoj opremi, produženoj garanciji i drugim sličnim pogodnostima ili privilegijama za kupce.

Pročitajte i ovo...