Roberto Mankuzo (Roberto Mancuso) imenovan je za generalnog direktora METRO Cash & Carry Srbija, dok će zadržati i postojeću funkciju generalnog direktora METRO Cash & Carry Hrvatska.
Na proširenoj funkciji, Mankuzo će nastaviti da radi na razvoju inovativnih rešenja za preduzetnike u sektorima ugostiteljstva i trgovine obe zemlje, prilagođavajući ih specifičnim potrebama tržišta.
Roberto Mankuzo karijeru u METRO-u započeo je 2001. godine u Italiji i nakon toga radio u pet zemalja na različitim pozicijama, uključujući više od četiri godine na poziciji generalnog direktora METRO Srbija, pre nego što je u julu 2017. godine postavljen na mesto generalnog direktora METRO Hrvatska.
Dok je rukovodio srpskim METRO-om, Roberto Mankuzo je uspešno upravljao transformacijom METRO-a sa tradicionalnog cash & carry, na sadašnji model sa više kanala prodaje. Isporuka robe namenjena profesionalcima (B2B kupcima), sa pet dostavnih platformi koje se nalaze u METRO objektima, dostupna je hiljadama kupaca. Ona obuhvata i širok set usluga koje ispunjavaju zahteve srpskog tržišta koje raste, i postavljaju osnov za budući razvoj kompanije u Srbiji.