Uređaj za lakšu komunikaciju među skijašima, biciklistima, alpinistima, escape-room u kutiji, internet platforma koja spaja bicikliste i turiste, onlajn aplikacija koja vam pomaže da postanete dobro plaćeni influenser – samo su neke od studentskih ideja koje su se razvijale u okviru rada Startap centra Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Svi polaznici prošli su kroz kompletan proces stvaranja proizvoda, od razvoja prototipa do strategije izlaska na tržište. Novi konkurs za sledeću generaciju timova je otvoren i traje do 10. septembra.
Timovi sa najinventivnijim i najkreativnijim biznis idejama biće u prilici da učestvuju u besplatnom dvanaestonedeljnom programu sa mrežom iskusnih inostranih i domaćih mentora i predavača, prilagođenih radionica i treninga, kao i upoznavanja potencijalnih investitora. Sve aktivnosti dešavaju se u moderno opremljenom i posebno prilagođenom prostoru na Ekonomskom fakultetu.
Fokus naredne generacije su proizovdi ili usluge bazirane na novim tehnologijama koje menjaju današnje biznise i tržište. A to su su Blockchain, IoT, VR, AI, Machine Learning, Big Data, Internet security i ostale. Stručnjaci iz startup zajednice i “MVP Workshop” koji vodi mentorski program, studentskim timovima pružaju savetodavnu i institucionalnu podršku kroz: razvoj minimalnog proizvoda, istraživanja tržišta, potencijalnih kupaca, konkurencije kao i kreiranje prave strategije izlaska na tržište.
Za šest meseci rada ovog studentskog inkubatora, besplatni mentorski program prošlo je sedam timova i 30 polaznika sa celog Beogradskog Univerziteta koji su uspešno razvili svoje proizvode i krenuli sa njihovom implementacijom i realizacijom na tržištu.