Tokom 2017. godine United Grupa je producirala 30% sadržaja svojih kanala – procenat sopstvenog sadržaja na njenim kanalima porastao je sa 5% na 30% za pet godina. Novo investiranje obuhvata Srbiju, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku.
United Grupa (SBB, Telemach, United Media), vodeća telekomunikaciona i medijska platforma u jugoistočnoj Evropi, najavila je investicije od 100 miliona evra u produkciju lokalnog sadržaja, kao podršku domaćim talentima i profesionalcima.
2017. godina bila je prekretnica, sa produkcijom preko 30% sadržaja koji se emituje na kanalima United Grupe, što predstavlja značajnu podršku kreativnim timovima u regionu.
Dragan Šolak, osnivač i predsednik upravnog odbora United Grupe, izjavio je da „u eri globalnih igrača na medijskoj sceni, kao što je Netflix, lokalna publika i dalje ceni emisije i filmove koji oslikavaju njihov život i iskustva. Plan United Grupe da investira 100 miliona evra u lokalni sadržaj pokazuje veru u mrežu lokalnih talenata, kao što su producenti, glumci i muzičari. Sa uzbuđenjem očekujemo da vidimo šta region još ima da ponudi.“
Planovi za dalje investicije u sadržaj uključuju ugovaranje novih scenarija, serija i druge lokalne produkcije. Druga sezona popularne kriminalističke drame „Senke nad Balkanom“ u režiji Dragana Bjelogrlića bice snimljena kao deo planirane investicije.
„Ovakvim investicijama pokazuje se poverenje u lokalne produkcije, dramski program i domaće talente, što je veoma značajno. U vremenu kada se menjaju tehnologije, ali i način na koji konzumiramo sadržaj, kada gledaoci mogu da biraju kada i šta gledaju, kanali kao što je TOP kanal predstavljaju revoluciju u emitovanju programa u regionu“, istakao je Bjelogrlić.
U toku prošle godine, United Grupa producirala je sadržaj koji uključuje popularne drame, šou programe za talente i dečje programe, kao što su Ubice mog oca, Zvezde Granda, Praktična zena, crtani film Pilići, Kefalica i drugi.
Ovaj originalni sadržaj dopunjuje najbolji globalni sadržaj koji je korisnicima takođe dostupan, poput glavnih sportskih takmičenja koje se prikazuju na SK kanalima, među kojima su Premijer liga, Primera, NBA i Formula 1, ili popularnih stranih filmova i televizijskih serija. Kroz svoje United Media kanale United Grupa se nalazi u samom vrhu po gledanosti kablovskih kanala u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini u 2017. godini.