Prema preliminarnim, nerevidiranim, podacima like-for-like prodaja kompanije METRO AG u prvom kvartalu 2018/19 porasla je za 2,3 odsto. Ovo su zapravo podaci o obimu prodaje u odnosu na uporedive podatke iz prošle godine.
Pomenuti rast je u najvećem delu bio vođen snažnim razvojem u istočnoj Evropi (bez Rusije) i Aziji, i podržan je blagim pozitivnim dnevnim efektom. Oba segmenta nastavila su rast na visokom nivou od 6,4 odsto (istočna Evropa bez Rusije) i 5,9 odsto (Azija). U Rusiji je like-for-like prodaja smanjena za 2,4 odsto, ali uz kontinuirana poboljšanja na mesečnom nivou. Na razvoj je pozitivno uticao atraktivan cenovni model, kao i proširenje franšiznog formata Fasol.
U Nemačkoj, METRO je pokazao blagi pad prodaje od 0.2 odsto u odnosu na visoku uporednu bazu od 2.3 odsto u prethodnoj godini. U zapadnoj Evropi prodaja je porasla za jedan odsto zbog dobrog razvoja HoReCa poslovanja.
Rast prodaje u većini zemalja bio je vođen segmentima Hrane i HoReCa. Dostava je nastavila sa uspešnim razvojem i udeo u prodaji se dodatno povećao.
Na dan 31. decembar 2018. godine, prodajna mreža je obuhvatala 771 prodavnicu, što je 11 prodavnica više nego na isti datum prethodne godine. U Q1 2018/19 otvorene su dve prodavnice, jedna u Kini i jedna u Turskoj.