Izložba selekcije radova pristiglih na Kreativni konkurs za najbolji slogan i poster na temu podizanja svesti o važnosti ranog otkrivanja raka dojke otvorena je u Galeriji Narodne banke Srbije na beogradskom trgu Slavija.
Na konkurs koji je bio otvoren do 20. januara 2019. prijavljen je impresivan broj radova – više od 400 iz čitave Srbije. Konkurs je realizovan u okviru Projekta Unapređenja Nacionalnog programa za rano otkrivanje raka dojke u Republici Srbiji. Ovaj projekat organizuje Japanska agencija za međunarodnu saradnju (JICA) u saradnji sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije uz podršku Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut”. Na ceremoniji otvaranja autorima radova koji su po oceni međunarodnog žirija najbolji, dodeljene su i novčane nagrade koje su obezbedile kompanije i donatori iz Japana.
Konkurs je bio podeljen u dve kategorije: prva je bila namenjena učenicima završnih razreda osnovnih škola (8.razred) i srednjoškolcima, a druga punoletnim osobama. Tema je bila podizanje svesti o važnosti skrininga i ranog otkrivanja ove opake bolesti.
Među radovima srednjoškolaca i osmaka za najbolje su proglašeni slogani učenika 8/2 škole „IV kraljevački bataljon“ (drugo mesto) i Marije Tatić (prvo mesto). Marija Tatić je osvojila i prvu nagradu u kategoriji postera, a druga nagrada dodeljena je Lei Maletić.
Među radovima odraslih za najbolje su proglašeni slogani Ljilje Anđelić (drugo mesto) i Mirke Jokičić (prvo mesto). Drugu nagradu u kategoriji za najbolji poster osvojio je Đorđe Bukinac, a prvu nagradu Marija Penezić.
Nagrađeni radovi biće korišćeni u nekoj od budućih kampanja posvećenih važnosti ranog otkrivanja raka dojke. Izložba radova u Galeriji Narodne banke Srbije biće otvorena za posetioce do 13. marta 2019. svakog radnog dana od 10 do 18 časova.