Sve više preduzeća u Evropskoj uniji koristi društvene mreže. U 2019. godini svako drugo preduzeće (50 odsto) priajvilo je da koristi bar jednu vrstu društvenih mreža, što je 16 odsto više u odnosu na 2014. godinu. U istom periodu, i u Srbiji je taj porocenat porastao sa 30 na 49, pokazuju podaci Eurostata.
Upotreba društvenih mreža bila je najpopularnija među preduzećima na Malti, čak 84 odsto, navodi Eurostat. Slede Danska (75 odsto), Holandija (74 odsto), Kipar (73 odsto), Švedska (72 odsto), Belgija, Irska i Finska (po 71 odsto). S druge strane, društvene mreže najmanje su koristila preduzeća u Rumuniji (33 odsto), Bugarskoj (34 odsto), Poljskoj (37 odsto), Mađarskoj (38 odsto), Letoniji (41 odsto) i Slovačkoj (42 odsto).
U poređenju sa 2014. godinom, procenat preduzeća koja koriste društvene mreže porastao je u svim državama članicama EU. Prema podacima Eurostata, najveći porast zabeležile su Danska i Luksemburg po 26 odsto, zatim slede Finska (25), Švedska (24) i Letoniji (22). S druge strane, najmanji porast u korišćenju društvenih mreža zabeležen je u Bugarskoj, svega šest odsto.
Izvor Danas