Nekoliko američkih medija pobunilo se protiv Epla zato što uzima između 15 i 30 odsto od pretplate na njihove sadržaje preko svojih aplikacija.
Posle Australije, koja planira da primora tehnološke gigante da medijima plaćaju distribuciju njihovog sadržaja, i neke američke medijske kuće se bune zato što na njima drugi zarađuju.
Tako je nekoliko američkih medija, uključujući i Njujork tajms, zatražilo od Epla da smanji udeo koji uzima od pretplate na njihova izdanja preko svoje prodavnice aplikacija.
Ovi mediji naime žele bolje uslove u ugovoru sa Eplom, koji trenutno uzima između 15 i 30 odsto novca od pretplate na njihove sadržaje.
Među komentarima na ovakvu politiku Epla mogu se čuti razne kritike, od onih da tehnološki gigant previše naplaćuje svoje usluge do onih da bi on zapravo trebalo medijima da plaća za prenošenje njihovih sadržaja. Ove kritike ne odnose se samo na Epl, već i na druge tehnološke kompanije poput Gugla i Fejsbuka.
Međutim, Gugl trenutno radi na programu za licenciranje koji će koristiti širom sveta, a koji bi regulisao plaćanje visokokvalitetnih medijskih sadržaja.
Foto: Andrys, Pixabay