Kompanija Milenijum osiguranje zabeležila je u prvih šest meseci 2020. godine odlične rezultate, koji se ogledaju u povećanju broja klijenata, razvoju prodajne mreže, unapređenju proizvoda, uz istovremen rast premije svih neživotnih osiguranja.
Nakon izvanrednih poslovnih rezultata u 2019. godini, uprkos težim okolnostima usled pandemije novog koronavirusa u prvoj polovini ove godine, Milenijum osiguranje je ostvarilo rast po svim najvažnijim parametrima u sektoru osiguranja, zabeleživši ukupnu polugodišnju premiju u iznosu od 1,835 milijardi dinara, što je za devet miliona dinara više u odnosu na isti period prošle godine.
Prema strukturi portfelja, dobrovoljno zdravstveno osiguranje beleži dinamičan rast od skoro 40 miliona dinara, što je pet puta više u odnosu na prošlu godinu. Ostala imovinska osiguranja imaju rast od od 21 odsto, dok je auto-kasko osiguranje zabeležilo 15 odsto bolji rezultat. U prvoj polovini godine i obavezno autoosiguranje je zabeležilo rast od dva odsto. U ovom periodu godine, zbog vanrednog stanja u Srbiji i mera zaštite od širenja epidemije, pad je zabeležen u osiguranjima za putnu asistenciju od 65 odsto u odnosu na prošlu godinu. Prema zvaničnom izveštaju Narodne banke Srbije, Milenijum osiguranje je jedan od lidera prema ažurnosti obrade šteta autoodgovornosti.
Predsednik Izvršnog odbora Milenijum osiguranja Ljubiša Veljković istakao je da kombinovani racio kompanije ostvaruje pozitivan rezultat, kao jedan od važnijih pokazatelja uspešnosti u segmentu neživotnih osiguranja.
Veljković je dodao da je rast adekvatnosti kapitala, kao i pokriće tehničkih rezervi, u prvoj polovini godine bilo iznad regulatornih zahteva. „Ukupno potrebna solventnost i rizični profil Milenijum osiguranja su usklađeni, odnosno rizici u poslovanju nisu ugrozili zadatu marginu solventnosti“, dodao je Veljković.
Takođe je istakao da ovi poslovni rezultati dokazuju da Milenijum osiguranje poseduje veliki potencijal za dalji stabilan rast na tržištu Srbije.
„U odnosu na prošlogodišnje rezultate, tokom prvih 6 meseci 2020. godine, ostvaren je pozitivan rezultat i rast Milenijum osiguranja u svim segmentima poslovanja, uprkos aktuelnoj situaciji izazvanoj pandemijom. Kod nas je “Plan kontuniteta poslovanja” implementiran znatno pre proglašenja vanrednog stanja, a većina inicijativa je dala dobre rezultate – o čemu svedoči čak blagi rast prihoda. Na taj način smo koncentrisali potrebnu likvidnost, što je obezbedilo nesmetano funkcionisanje našeg poslovanja, održavanju kvaliteta naše usluge, koja se najvećim delom ogleda u efikasnosti u rešavanju i isplati šteta, bez zastoja, reklamacija i nezadovoljnih osiguranika, korisnika naknade iz osiguranja. Zadovoljni smo prvenstveno kontinuitetom dobrih rezultata u datim okolnostima“, rekao je Veljković.
Prema njegovoj oceni, za Milenijum je od velikog značaja što su ispunjeni postavljeni ciljevi u svim segmentima, sa posebnim akcentom na diversifikaciju portfelja kao dugoročne strategije kompanije.
„Imamo kvalitetan kadrovski potencijal, ali i dalje ulažemo u edukaciju zaposlenih, uvereni da tako obezbeđujemo prave nosioce budućeg rasta. U toku prethodnog perioda nastavljeno i sa razvojem prodajne infrastrukture, uz istovremen dinamičan rast novorazvijenih kanala prodaje. Otvaranje novih prodajnih kancelarija u skladu je sa planom dodatnog jačanja prodajne mreže u mestima u kojima smo već prisutni, kao i daljeg razvoja u oblastima gde smo slabije zastupljeni“, rekao je Veljković.
Predsednik Izvršnog odbora Milenijum osiguranja je rekao i da rezultati pokazuju da je poslovanje u skladu sa usvojenim petogodišnjim planom razvoja, kao i da dalji planovi Milenijum osiguranja obuhvataju, između ostalog, pored unapređenja postojećih, i uvođenje novih, inovativnih proizvoda.
„Ne želimo da se zadovoljimo trenutnom pozicijom i dobrim rezultatima koje smo dostigli, već planiramo da našim klijentima obezbedimo još bržu i kvalitetniju uslugu. U tom smislu, između ostalog, stalno unapređujemo Web shop, ali i ostale usluge u domenu prijave šteta ili obnove polisa, koje su dostupne putem online i telefonskih servisa i mogu se ostvariti bez odlaska u ekspozituru. Ovom segmentu usluga posvećujemo posebnu pažnju, s obzirom da je značaj ubrzane digitalizacije poslovanja postao još uočljiviji u vreme vanredne situacije“, rekao je Ljubiša Veljković.
Nadalje, Milenijum osiguranje nastaviće da radi na unapređenju svoje tržišne pozicije, obezbeđujući svojim osiguranicima kvalitetnu uslugu i širok dijapazon vrhunskih proizvoda iz sektora neživotnog osiguranja.
Veljković je rekao i da je 2020. godina, kao i za većinu kompanija, svojevrstan test, te da dosadašnji rezulati pokazuju da je Milenijum osiguranje bilo spremno, kako zahvaljujući strateškim planovima i njihovom sprovođenju, tako i kvalitetnim kadrovskim resursima, da odgovori na izazove.