Kompanija Lidl Srbija od početka svog poslovanja u Srbiji ulaže u domaću privredu, a u prilog tome govori činjenica da je upravo ova kompanija dobitnica žiga Čuvarkuća za više od 150 proizvoda domaćeg porekla. Ulaganjem u domaće proizvode i širenjem saradnje sa domaćim dobavljačima kompanija Lidl ne samo da pomaže razvoju domaće privrede i brine o zajednici u kojoj posluje na različitim poljima poslovanja, već i održivom razvoju.
Danas je u Lidl prodavnici na Tošinom bunaru povodom akcije Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ u prisustvu generalnog direktora kompanije Lidl Srbija, Tomislava Šapine, i predsednika Privredne Komore Srbije, Marka Čadeža, obeležena postavka domaćih proizvoda sa žigom Čuvarkuća čiji proizvođači poseduju i IFS sertifikat koji predstavlja osnovni uslov za rad sa kompanijom Lidl Srbija.
„Proizvodi sa žigom „Čuvarkuća“ koje danas sa ponosom predstavljamo, rezultat su zajedničkog rada sa našim partnerima – Privrednom komorom Srbije i domaćim dobavljačima. Ponosni smo na činjenicu da će se od danas na policama Lidl prodavnica naći čak više od 150 proizvod sa ovim žigom, što potvrđuje da Lidl uspešno ispunjava ono što smo građanima Srbije obećali kada smo otvorili vrata prvih prodavnica – da smo tu da ostanemo, da rastemo i razvijamo se zajedno sa domaćim dobavljačima, i da ćemo im uvek nuditi proizvode sa najboljim odnosom cene i kvaliteta. Zahvaljujem se Privrednoj komori Srbije na stvaranju pozitivne klime koja je omogućila da proces dobijanja žiga uspešno završimo. Ogromno hvala našim kolegama koji su učestvovali u ovom projektu, kao i svim našim potrošačima koji nas svakodnevno motivišu da budemo sve bolji. Pozivam ih da već od danas isprobaju domaće proizvode sa žigom Čuvarkuća i uvere se u njihov kvalitet. Volimo i podržimo ono što je stvarano u Srbiji.“ izjavio je Tomislav Šapina, generalni direktor Lidla Srbija.
Kupovinom Lidl proizvoda sa oznakom Čuvarkuća doprinosi se ekonomiji Srbije podržavajući kvalitetnije i zdravije proizvode od domaćih sirovina, viši nivo zaposlenosti i sigurnija radna mesta, kao i razvoj preduzeća iz povezanih delatnosti kao što su poljoprivreda i zanatstvo.
Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež rekao je kako je ogromna čast prisustvovati ovakvom događaju zajedno sa kompanijom Lidl Srbija koja je, kako je rekao, učinila veliki pomak za akciju „Stvarano u Srbiji“.
„Žig Čuvarkuća nije jednostavno dobiti, a ovu nedelju završavamo sa više od 700 proizvoda koji ga imaju. Kupovinom proizvoda sa žigom Čuvarkuća pomažemo našim prijateljima, porodici, proizvođačima, podstičemo nova zapošljavanje, jednostvano – pomažemo domaćoj privredi. Od nas zavisi u kakvoj ćemo zemlji živeti. U Lidl prodavnicama prodaje se oko 500 domaćih proizvoda, od kojih 150 već ima žig Čuvarkuća, tako da smo na dobrom putu da ih bude još. Važno je da biramo Čuvarkuću, jer tako rastemo kao privreda, kao društvo i kao zemlja odakle dolaze vredni proizvođači“, poručio je Čadež.
Kompanija Lidl Srbija naročito je ponosna na saradnju sa industrijom mesa „Đurđević“ iz Pećinaca koja je zajedno sa Lidlom dobila žig Čuvarkuća za više od 30 proizvoda. Da raste i razvija se zajedno sa svojim dobavljačima kompanija Lidl upravo pokazuje na ovom primeru jer saradnja sa dobavljačem Đurđević traje od početka njenog poslovanja u Srbiji. Sledeći ovaj primer, kompanija Lidl Srbija nastavlja da prijavljuje nove proizvode i planira dalju saradnju sa drugim domaćim dobavljačima.