Kompanija SpaceX navodno je sklopila ugovor sa jednim kanadskim tehnološkim startapom koji će joj omogućiti da reklamnu industriju pošalje u svemir.
Radi se zapravo o nekoj vrsti digitalnog bilborda koji će se nalaziti u Zemljinoj orbiti. Na njemu će kompanije koje pobede u licitacijama, odnosno koje daju više novca od konkurencije, moći da emituju svoje logotipe i druge sadržaje.
Samuel Reid, izvršni direktor i suosnivač Geometrijske energetske korporacije (GEC), pojašnjava šta je cilj ove inovacije u reklamnoj industriji – na taj način će kompanije moći da fotografišu svoju poruku sa našom planetom u pozadini i te fotografije da emituju dole na Zemlji.
Ovaj bilbord nama neće biti vidljiv, a verovatno ni astronautima koji se zapute van orbite, jer je prilično skromnih dimenzija. On će samo služiti kao scenografija za slikanje.
Ipak, glavni akter u ovom projektu, kompanija SpaceX, još uvek nije komentarisao ovo partnerstvo, pa ostaje da vidimo da li će ono stvarno i biti realizovano.
Izvor: NPR
Foto: Pixabay