U skladu sa opredeljenjem da kontinuirano unapređuje korisničko iskustvo svojih klijenata sa ciljem poboljšanja njihovog sveukupnog zadovoljstva uslugama banke, Banca Intesa je, u okviru projekta ,,Banka pod vašim prstima’’, predstavila brend ambasadora novog digitalnog bankarstva, svetski poznatog violinistu – Stefana Milenkovića.
Kroz saradnju koja predstavlja spoj tradicionalnog i modernog, klasičnog i inovativnog, uz konstantnu istrajnost i želju za usavršavanjem, Banka i Stefan će klijentima zajednički približiti novu aplikaciju digitalnog bankarstva i upoznati ih sa nizom inovativnih funkcionalnosti koje će unaprediti njihovo iskustvo u obavljanju svakodnevnih transakcija bez odlaska u ekspozituru.
„Drago mi je da mogu da istaknem da je posvećenost digitalizaciji u poslednjih nekoliko godina dala zaista veliki doprinos tome da se navike ljudi promene u korist novih tehnologija. U prilog tome govori i činjenica da je pola miliona naše ukupne klijentske baze digitalizovano i da u proseku svaki drugi dan ima interakciju sa bankom preko mobilnog telefona. Imajući u vidu ove podatke i značaj koji digitalne tehnologije imaju za naše poslovanje bili smo jednoglasni u odluci da novo digitalno bankarstvo zaslužuje prepoznatljivo ime i zaštitno lice čija karijera oslikava vrednosti koje i mi u Banci gradimo i negujemo. Uz umetnika, kakav je Stefan Milenković, koji je pravi ambasador naše zemlje i koji zahvaljujući svom radu, akademskom iskustvu i virtuozitetu ima poštovaoce širom sveta, verujem da ćemo uspeti da na neposredan, moderan i kreativan način klijentima približimo funkcionalnosti i novitete koji će im omogućiti još naprednije digitalno iskustvo.“, izjavio je Darko Popović, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa.
Brend ambasador novog digitalnog bankarstva, Stefan Milenković, istakao je da svoju ulogu vidi kao priliku da pruži ličnu podršku u promociji savremenih digitalnih rešenja, koja korisnicima pojednostavljuju svakodnevno obavljanje transakcija.
„Naša saradnja je sinonim za sinergiju vrednosti koje delimo i korisnosti usmerene na klijente. Raduje me pomisao na to da će naš projekat pokazati da nespojivih nema, već da su dobra komunikacija i zajednički cilj osnov za ostvarenje uspeha“, dodao je Stefan.
Kako bi svojim klijentima omogućila još jednostavniji pristup uslugama, Banca Intesa je prošle godine uvela novu aplikaciju digitalnog bankarstva, koja pruža mogućnost za korišćenje niza inovativnih funkcionalnosti u cilju unapređenja njihovog korisničkog iskustva.
Između ostalog, preko nove Banca Intesa Mobi aplikacije klijenti mogu da prenesu novac bez unosa broja računa primaoca, podignu gotovinu s bankomata mobilnim telefonom uz #withCASH, provere svoj PIN, još brže i lakše plate račune korišćenjem opcije IPS Skeniraj, kao i da realizuju keš kredit u potpunosti preko svog mobilnog uređaja. Da su unapređenje aplikacije i uvođenje novih funkcionalnosti odgovori na realne potrebe klijenata, potvrđuje činjenica da je udeo transakcija kroz digitalne kanale Banca Intesa u konstantnom porastu.