Muzička grupa Grateful Dead je u partnerstvu sa jednom američkom vinarijom odlučila da pravi i prodaje crveno vino. Njihovi verni fanovi možda više ne mogu da stoje po ceo dan na muzičkim festivalima čekajući njihov nastup, ali bar mogu da pojačaju muziku u svom domu i uživaju u časi vina koje ova grupa prodaje.
Vremešni američki rok bend Grateful Dead u prošlom veku bio je poznat po eksperimentisanju sa različitim muzičkim žanrovima i inovativnim nastupima. U to vreme je mnoštvo muzičara, pa i članovi ove grupe, eksperimentisalo ne samo sa zvukom već i sa raznim ilegalnim supstancama za podizanje raspoloženja. Zato alkohol definitivno nije bila prva asocijacija na Grateful Dead. Pa ipak, ovaj bend je sada pokrenuo proizvodnju vina pod svojim imenom. Zašto?
Sajt Food&wine piše da je razlog ovome starenje publike. Njihovi fanovi više nisu mladi ljudi koji ekstatično jure sa jednog muzičkog festivala na drugi, već uglavnom starije osobe koje sada povremeno uživaju u čaši vina. Kod kuće, naravno.
Menadžment grupe Grateful Dead, zahvaljujući praćenju promena na tržištu, se verovatno u jednom trenutku poveo onom starom izrekom “Ako breg neće Muhamedu, hoće Muhamed bregu”. Možda ne mogu da organizuju ogromne koncerte ali mogu da se nađu u domovima svojih slušalaca i na drugi način. Tako je sklopljeno partnerstvo između ovog benda i kompanije Gnarly Head koja proizvodi vina. Zajedno sa njima Grateful Dead će izbaciti na tržište limitiranu količinu crvenih vina koja leže u vinariji već decenijama. Da, i vina su vremešna u ovom slučaju.
Na flašama će se nalaziti nalepnice koje stilski, sa svojim lobanjama i ružama, potpuno odgovaraju vizuelnom imidžu ovog benda. Vino će se prodavati u prodavnicama širom SAD a predviđena cena flaše je 12 dolara.
Izvor: Food&wine
Foto: Nils Guj, Unsplash