U 2022, udeo međunarodnih putovanja za koje su Amerikanci kupili putno osiguranje bio je na istom nivou kao 2019. godine
Amerikanci su spremni da, ponovo, naširoko obilaze svet u 2023. godini, što je dobra vest za radnike u turizmu i kompletnu granu, jer je opšte poznato koliko su Amerikanci značajni i masovni kao turisti.
Domaćinstva iz SAD u narednom periodu žele da „nadomeste“ propale dve ili tri godine unazad, obeležene striktnim korona merama.
Američki dolar je takođe ostao relativno jak u odnosu na ostale svetske valute, poput evra, a hibridni rad daje veću fleksibilnost za duža putovanja. Neke avio-kompanije su čak uvrstile nove rute za duge relacije, piše CNBC.
Prema podacima nedavne ankete, sprovedene za istraživanje turističkog tržišta od strane kompanije Destination Analysts, 31% Amerikanaca je više zainteresovano za međunarodna nego domaća putovanja.
To je najviši zabeležen nivo od prethodne godine.
U međuvremenu, 62% pretraga letova za 2023. u prvoj nedelji decembra bilo je za međunarodne destinacije, što je povećanje u odnosu na 55% iz istog perioda lane.
CNBC dalje izveštava da su pretrage za letove na platformi Kajak porasle za 1,3% u odnosu na prošlu godinu, dok su pretrage za domaće letove smanjene za čak 13 procenata.
U 2022, udeo međunarodnih putovanja za koje su Amerikanci kupili putno osiguranje bio je na istom nivou kao 2019. godine, što se prvi put dogodilo u eri pandemije. Trend se nastavio i kada je reč o putovanjima planiranim za 2023.
Podseća se da su američki putnici tokom 2020. i 2021. uglavnom ostajali unutar granica SAD, kako zbog zdravstvenih problema, tako i zbog kovid-19 ograničenja, kao što su zahtevi za testiranje, obavezni karantin ili potpune zabrane za strane turiste.
Skok iznajmljivanja kamp-prikolica
U tom periodu su porasle posete američkim nacionalnim parkovima, a došlo je i do skoka iznajmljivanja kamp-prikolica. Sada je, međutim, strah od virusa splasnuo.
CNBC dalje dodaje da je oko 69% Amerikanaca potpuno vakcinisano, prema Centrima za kontrolu i prevenciju bolesti.
Dalje se ističe da vlada interesovanje za Aziju, ali da Evropa, ipak, ostaje najpopularnija destinacija, sa evropskim gradovima koji su „zahvatili“ trećinu svih međunarodnih pretraga letova u SAD.
Portparol AirBnb-a kaže da se većina dugoročnih boravaka realizuje u Evropi i Severnoj Americi, a među gradovima za kojima je vladala najveća pomama u novembru, jesu London, Pariz, Rim i Lisabon.
Ipak, još ostaje prostora da se vidi kako će se stvari odvijati u 2023, budući da inflacija ne jenjava, a cene skaču – ukupne cene avio-karata i hotela su tokom 2021. porasle za 36% i 3%, respektivno.
Očekuje se da će međunarodna putovanja biti još skuplja naredne godine.
Izvor: Telegraf
Foto: Pixabay