Kompanija MOL Serbia otvorila je novu servisnu stanicu na auto putu Miloš Veliki u smeru Beograd – Čačak, kod Uba, i najavila proširenje maloprodajne mreže kao jedan od ključnih fokusa za 2024. godinu.
„Ponosni smo što smo otvorili još jednu novu, 73. servisnu stanicu po redu, a posebno smo zadovoljni jer se nalazi na auto putu Miloš Veliki, jer na ovaj način aktivno učestvujemo u širenju infrastrukture Srbije. Osim na auto putevima, prisutni smo u svim većim gradovima i na svim važnim saobraćajnicama, ali nam je želja da dodatno pojačamo svoje prisustvo u gradovima Srbije kako bismo bili što bliži potrošačima, jer su upravo oni naš fokus. Želim da napomenem da je pre par nedelja MOL Grupa, čiji smo mi deo, predstavila ažuriranu strategiju SHAPE TOMORROW koja ima za cilj da omogući stabilnu zelenu tranziciju, obezbedi kontinuiranu sigurnost snabdevanja energijom i istovremeno radeći na tome da evropsku industriju učinimo konkurentnom. U narednim godinama uložićemo više od 4 milijarde dolara u zelene investicije i cilj nam je da do 2050. postignemo neutralnost ugljenika.“, izjavio je Milenko Janković, generalni direktor MOL Serbia.
Na novoj stanici u ponudi su EVO i EVO Plus goriva, koja dolaze iz rafinerija MOL Grupe, a koja se, prema istraživanjima zadovoljstva korisnika, percipiraju kao visoko kvalitetna.
Potrošači će dok toče gorivo moći da naprave predah uz kafu u Fresh Corneru ili probaju hotdog koji je jedan od najprodavanijih artikala u svim zemljama u kojima ovaj koncept postoji. Fresh Corner je predstavljen 2015. godine i pruža multikulturalno iskustvo sa lokalnim pristupom koji podrazumeva uvek svežu kafu, sendviče, kolače i peciva u toplom, prijateljskom ambijentu.
„Prošle godine našim kupcima smo ponudili i novi premijum benzin EVO 100 Plus sa trostrukim efektom: duži vek motora, bolje performanse i niže emisije štetnih gasova. Navedeni trostruki efekat je sadržan i u EVO Diesel Plus premijum gorivu koji se nalazi u prodaji već izvesno vreme. Osim toga, MOL Serbia u ponudi ima i gastro asortiman zahvaljujući kojem smo sada već prepoznatljivi po prijatnom mirisu sveže pripremljene hrane i kafe u okviru Fresh Corner dela. Danas imamo 46 Fresh Cornera širom Srbije na kojima je prodato više od 5 miliona šoljica kafe i više od milion hotdogova.“ rekla je Biljana Mališić Jut, direktorka maloprodaje u kompaniji MOL Serbia i dodala „Početkom marta smo lansirali novi MOL MOVE program lojalnosti. U prvih mesec dana beležimo zaista veliko interesovanje i čujemo pozitivne reakcije kupaca. Dopada im se što prilikom svake kupovine sakupljaju poene pomoću kojih dolaze na različite nivoe lojalnosti i na tim nivoima mogu da ostanu čak 12 meseci i koriste benefite koje su na neki način zaradili. Smatramo da je suština programa lojalnosti da kupcima pružimo duži period uživanja u ostvarenim popustima. Osim toga, uz korišćenje MOL GOLD kartice – korporativne kartice za preduzeća njihovi zaposleni takođe prikupljaju bodove i ostvaruju popuste na svojim ličnim nalozima programa lojalnosti. A dok traje promotivni period, obezbedili smo 10 dinara popusta na sva naša premijum goriva.“
Kao i na svim ostalim MOL servisnim stanicama kupci će i na ovoj moći da koriste MOL MOVE program lojalnostii koji pruža različite popuste i nagrade korisnicima unutar svakog nivoa, u zavisnosti od toga koliko je korisnik aktivan u programu. Sakupljanjem poena uz svaku kupovinu korisnik dobija različite beneficije u zavisnosti u kom nivou se nalazi (Green, Silver, Gold, VIP). Pored standardnih benefita (popusti na gorivo i gastro asortiman), član lojalnosti dobija i poklon dobrodošlice, nagradu na sredini nivoa, dodatne poene za rođendan itd.