Tražnja za bezalkoholnim pivima toliko brzo raste da će ih najveći proizvođač piva na svetu popularisati na predstojećoj olimpijadi.
Piva bez alkohola i piva koja sadrže ispod 0,5 odsto alkohola imaju malo učešće na svetskom tržištu – u ukupno 1,93 milijardi proizvedenih hektolitara godišnje njihov udeo je 31,4 miliona hektolitara. Zašto onda svi veći pivari na svetu ulažu u njegovu proizvodnju? Zato što, prema istraživanju Galupa, njegova konzumacija svake godine raste za 3,6 odsto dok rast potrošnje alkoholnog piva iznosi 0,3 odsto. Još značajnija je informacija da najveću količinu bezalkoholnog piva konzumiraju mladi, dakle budući potrošači. I ne samo piva. U odnosu na početak ovog veka konzumacija alkohola među mladima u SAD je pala sa 72 na 62 odsto i taj trend se ubrzava svuda u svetu.
Razlog tome je masovna popularnost zdravijih stilova života ali i činjenica da je znatno unapređen kvalitet i ukus bezalkoholnih piva.
Olimpijada kao nova poslovna šansa
Ovih dana objavljeno je da će Anheuser-Busch InBev, najveći proizvođač piva na svetu poznat po Badvajzeru i Koroni, postati prva pivara koja je generalni sponzor Olimpijskih igara. Na njima će promovisati upravo svoje bezalkoholno pivo – Koronu Zero.
Ovo nije neuobičajeno, Heineken već neko vreme sa svojim bezalkoholnim brendom sponzoriše trke formule 1, a Carlsberg Tour de France.
U toku je dakle još jedan sportski meč na kojem se takmičari bore za titulu, ali ne bilo kakvu već – najpopularnijeg bezalkoholnog piva na svetu. Za sada je to Heineken 0.0 ali InBev ne gubi nadu da će predstojeća olimpijada to promeniti.
Foto: Alexas_Fotos, Pixabay