Da se u današnjem svetu ne vrti sve oko novca i poslovnog uspeha pokazao je poslednji let Air Berlina. Naime, ova aviokompanija je već dve nedelje pre poslednjeg zakazanog leta prodala dovoljno karata po visokim cenama da osigura sebi profit. Neka sedišta prodata su po ceni šest puta većoj od uobičajene. Ovaj fenomen je objašnjen nostalgičnom reakcijom putnika na odlazak nesolventnog avioprevoznika čije su usluge koristili skoro četiri decenije.
Putnici su tokom poslednjeg leta preplavili internet svojim selfijima sa istog i fotografijama čokoladica u obliku srca koje su bile zaštitni znak Air Berlina.
Poslednjih nekoliko letova ove kompanije bilo je nabijeno emocijama. Na kraju leta iz SAD pilot je izveo oproštajni manevar koji je uplašio posmatrače na aerodromu u Dizeldorfu. On je naime pred sletanje ugasio motor, skrenuo ulevo i proleteo pored aerodromske zgrade. Nekoliko sekundi kasnije, ponovo je upalio motor i napravio novi krug za sletanje. Putnici su se uplašili ali su vrlo brzo shvatili o čemu se radi.
Još jedan oproštaj ostao je zabeležen u medijima. Tokom putovanja na Siciliju pilot i stjuardese su se zahvaljivali putnicima na njihovoj dosadašnjoj podršci, nazdravljali sa njima, a zauzvrat dobili aplauz i tešenje zbog mogućeg gubitka posla.
Da podsetimo, Air Berlin ide u stečaj a Lufthansa će preuzeti više od pola njegove flote dok će low cost kompanije uzeti prava sletanja.