Ako i veruju od njega, deca više od Deda Mraza neće tražiti igračke, niti će mu slati papirna pisma u Laponiju, već verovatno e mail u kom će ga zamoliti za novi iPod ili laptop. Proizvođači igračaka su godinama morali da se adaptiraju na različite trendove ali na ovaj teško da će uspeti.
Proizvođači igračaka su najveće žrtve tehnološkog napretka, odnosno činjenice da se deca danas ponašaju mnogo starije nego nekada. Nije to samo zbog korišćenja najmodernije tehnologije, već i zbog izloženosti medijima, pasivnim ali i aktivnim, poput interneta na kom svašta mogu da saznaju.
„Deca danas odrastaju brže i vrlo brzo prerastaju igračke. Poslednja kupovina igračke beleži se oko devete godine života dok je pre 20 godina ona bila oko 11 godine“, kaže Erik Rosi, generalni direktor VividEurope, koja između ostalog poseduje i brendove Smasha-Ballz i olovke za crtanje Crayola.
To međutim zavisi i od igračaka koje su svake sezone popularne na tržištu, neke od njih uspevaju da pobude pažnju dece starije od devet godina. To je prošle godine bio slučaj sa Legom i njegovimNinjago igricama, koje se doduše ne mogu svrstati u tradicionalne igračke. Danas se od igračaka najviše kupuju konzole i džojstici za igrice.