Evropska studentska organizacija ESTIEM sa Fakulteta organizacionih nauka po četvrti put organizuje manifestaciju internacionalnog i edukativnog karaktera “Case Study Show 2010“ koja će se održati od 22. do 24. aprila na Fakultetu organizacionih nauka.
Studenti FON-a zajedno sa kolegama iz cele Evrope, imaće priliku da se okušaju u ulozi menadžera i da primenom svojih znanja reše studije slučaja kompanija L’Oreal Balkan, Telekom Srbija, Japan Tobacco International, Holcim, Coca Cola Hellenic i Microsoft i dođu do svog prvog zaposlenja ili stručne prakse.
Case Study Show je jedan od najvećih projekata edukativnog karaktera i ima za cilj da podigne kvalitet obrazovanja naših studenata. Studija slučaja predstavlja savremen način učenja koji dolazi sa Harvarda, i zahteva da studenti sva svoja teoretska znanja stečena tokom studiranja integrišu i za kratko vreme prikažu u vidu rešavanja konkretne problematike.
Studenti će prva dva dana Case Study Show-a prezentovati svoja rešenja problema, a poslednjeg dana, 24. aprila, imaće priliku da kroz radionice ostvare interaktivni odnos sa predstavnicima kompanija. Na ovaj način kompanije dobijaju jasan uvid kako u rad pojedinaca, tako i u njihovo snalaženje u timskom radu, a za najistaknutije studente završnih godina postoji mogućnost prvog zaposlenja.
Prvog dana događaja održaće se Company Day na kome će svi prisutni moći da stupe u kontakt sa predstavnicima kompanija, ostave svoj CV i tako ostvare priliku za potencijalno zaposlenje. Oni nešto mlađi, srednjoškolci imaće priliku da dođu i osete put uspeha, ali i izazova koji će morati da ponesu kao budući studenti.
Projekat su podržali Savet stranih investitora, Ministarstvo omladine i sporta, Fakultet organizacionih nauka, kao i Smart kolektiv, kao osnivać Foruma poslovnih lidera Srbije (BLF).