TEKSTOVI
-
Najbogatiji srpski biznismen Miroslav Mišković, vlasnik Delta holdinga, i u godini ekonomske krize ne odustaje od svojih ambicioznih planova, a jedan od njih je da preuzme slovenački trgovinski lanac Merkator. …
-
Igračke koje će naši mališani dobiti za novogodišnje praznike većinom su potekle sa Dalekog Istoka, bilo da je reč o jeftinim, standardnim ili brendiranim artiklima. Da bi za sve klince …
-
Poznati sajt za video striming i hosting video materijala počinje sa eksperimentalnim opcijama download-a. Naime, svaki video moći će da se preuzme, a video sadržaj visokog kvaliteta će se naplaćivati. …
-
Pošto su okončana dva najveća rata u ljudskoj istoriji, došlo je do ekonomskog napretka, dekolonizacije, ujedinjavanja Evrope, ali i do hladnog rata i trke u naoružanju. Pedesete su zaslužne i …
-
Pedesetogodišnjaci su “u novom dobu koje traži nove ljude” dočekali da budu svačiji i ničiji poput društvene svojine koja je, kažu, zato i propala. Kada je današnja generacija oko pedesete …
-
Dok se u prosečnoj porodici u Srbiji, za koju država ne garantuje, 50 evra razvlači kao žvakaća guma, pojedinci sa ušteđevinom od 50 hiljada evra, zahvaljujući državnim garancijama, moći će …
-
Odmah da se legitimišemo. Mislimo li mi da izdajući ovu novinu možemo da promenimo svet? Odgovor je dakako – ne! Međutim, novinar koji piše bilo običnu vest, komentar ili analitički …
-
Usled dužničke krize, mnogi trgovci na malo suzili su asortiman, srezali zalihe, zatvorili radnje, otpustili deo zaposlenih i umanjili plate, dok su drugi uspeli da održe profitabilnost i obezbede dalji …
-
Standardni bar kod je zahvaljujući jeftinim i brzim skenerima osvojio sferu trgovine kao standard za šifrovanje i indetifikaciju proizvoda. Pa ipak, zbog male količine podataka koju sadrži, njegova upotreba van …
Za razliku od pedagoga, koji i dalje iskreno veruju u efikasnost stroge učiteljice, pobornici ‘’učenja kroz igru’’ smatraju da edukativne igračke otkrivaju deci nove, zanimljivije načine komuniciranja i usvajanja znanja. …
Nesreće na gradilištima postale su toliko učestale, da su već i reklame počele da se prave na račun toga – u reklamama je završetak ipak srećan. U stvarnosti je, međutim, …
Osim 50. broja ovog časopisa, 50. rođendan ove godine slave “Kad se sa srcem kuha, kuha se ‘Podravka juha”, saharin, instant valjušci, prva međunarodna kuća palačinki, “Pizza Hut”, mikročip, “lego …

