ZABAVA
-
Čileanci često zovu svoju zemlju zovu Sur del Mundo, jug sveta. Sama reč Čile potiče iz jezika Kečua indijanaca i označava nešto hladno, snežno ili smrznuto. To je sasvim razumljivo, …
-
Isključivo vezivana za seoski ambijent, danas sve više postaje gradsko zadovoljstvo. Vekovima odraz našeg karaktera, tek od skoro dobila je status brenda. Rakijom se nazdravlja u najsrećnijim trenucima i leči …
-
Sa dve kocke leda ili sa zelenim čajem, ovo piće postalo je simbol za luksuz u dvadesetom veku. Ken Lindzi, putujući ambasador Čivasa, objasnio nam je da, iako može da …
-
Posle dva meseca iskonske borbe sa prirodom i pomeranja granica sopstvenih mogućnosti, devetočlana alpinistička ekspedicija iz Srbije uspela je da se popne na «krov sveta», 8.848 metara visoki Mont Everest. …
Godina na izmaku biće upamćena po sunovatu vrednosti brendova američkih finansijskih giganata. Nasuprot tome, Koka Kola i dalje čvrsto drži epitet najvrednijeg globalnog brenda. Tokom 2008. godine, uprkos ekonomskoj krizi …
Radio dramatizacija romana „Rat svetova“ postala je školski primer kako masovni mediji mogu da oblikuju javno mnjenje. Marsovci danas izgledaju bezazleno u poređenju sa globalizacijom, korporativizmom, monopolizmom ili terorizmom. Radio-drama …