Ciscov indeks vizualnog umrežavanja otkriva petostruki porast posećenosti preizbornih online video sadržaja u odnosu na prethodno izborno razdoblje. Ukupno 62% ispitanika navelo je internet kao redovan izvor informacija i novosti o ovogodišnjim predsedničkim izborima u SADCisco je objavio najnoviji indeks vizualnog umrežavanja kojim se analizira uticaj online vizualnih sadržaja i drugih aplikacija društvenog umrežavanja na politički angažman Amerikanaca. Istraživanje koje je sprovela agencija Compete pod pokroviteljstvom kompanije Cisco, ukazuje na sve važniju ulogu vizualnog umrežavanja u objavljivanju vesti i informacija o američkim predsedničkim izborima. Tokom septembra 2008. ispitano je više od 1800 registriranih američkih birača, koji su sami sebe svrstali u jednu od kategorija: demokrati, republikanci, nezavisni ili neodlučni. Među najvažnijim saznanjima ističemo: * saobraćaj prema popularnim online video web odredištima porastao je petostruko u 2008. godini u odnosu na 2004. godinu. * ukupno 62% ispitanika navelo je internet (posredstvom računara) kao uobičajen izvor informacija i novosti o ovogodišnjim predsedničkim izborima. Jedino je televizija osvojila veći broj bodova (82%). * Otprilike 30% registriranih glasača navodi da koristi online video sadržaje kako bi pratili ovogodišnje predsedničke izbore; od toga 75% smatra da im gledanje online video sadržaja omogućuje bolje praćenje novosti vezanih uz predsedničke izbore. * Demokrate češće koriste tradicionalne informativne sajtove i odredišta za društveno umrežavanje u pronalaženju video sadržaja; dok republikanci češće od demokrata koriste pretraživače kako bi pronašli online video sadržaj. * Čini se da su korisnici online video sadržaja više angažovani u ovogodišnjim predsedničkim izborima u odnosu na glasače koji ne posećuju online izvore video sadržaja; 62% korisnika online video sadržaja pažljivo prati predsedničke izbore, za razliku od samo 37% glasača koji ne posećuju online izvore video sadržaja. Dalje, 68% korisnika online video sadržaja pratilo je i konvenciju demokrata i konvenciju republikanaca, za razliku od samo 47% glasača koji ne posećuju online izvore video sadržaja. Ostali rezultati istraživanja, uključujući rezultate temeljene na demografskim podacima (polu, starosti te prihodima ispitanika) i pripadnosti strankama, dostupni su na ovoj Cisco lokaciji. Kompanija Cisco će, u sklopu inicijative VNI Pulse, finansirati dodatna istraživanja koja će biti sprovedena sledeće godine sa ciljem boljeg razumevanja ponašanja i stavova korisnika video sadržaja na globalnom nivou. Meren je broj jedinstvenih posetilaca web sajtova u “online video kategoriji” na mesečnoj bazi iz 2004. godine u odnosu na 2008. godinu, što uključuje posete odredištima vodećih informativnih organizacija i televizijskih mreža kao što su CNN, NBC, CBS, ABC i dr., kao i posete popularnim video središima kao što su YouTube, Netflix itd. Ovo istraživanje prvo je u nizu aktivnosti koje će se provoditi u sklopu inicijative Cisco Visual Networking Index (VNI) Pulse, kojima će se kvantitativno procenjivati ponašanje umreženih korisnika na temelju direktnoprikupljenih podataka. Ranije ove godine, predstavljena su predviđanja indeksa vizualnog umrežavanja (Cisco VNI Forecast) kojima se prognozira rast globalnog IP umrežavanja na temelju Ciscove analize procena nezavisnih analitičara. Izvor: [url=http://www.personalmag.co.yu/?p=3527]PersonalMagazin[/url]
Cisco istraživanje ukazuje na veće informisanje glasača na Internetu
796
Prethodni članak