Pprema najnovijim istraživanjima, Facebook je postao najposećenija lokacija na vebu, ostavivši za sobom i do sada neprikosnoveni Google. Sa 400 miliona korisnika, Facebook počinje da ugrožava Google i u najvažnijoj oblasti od koje ovaj gigant živi – oglašavanju.
Direktorka istraživanja koje je sprovela kompanija Hitwise, Heder Doherti, izjavila je da je broj posetilaca Facebooka porastao za 185% u proteklih godinu dana, dok je u istom periodu Google imao povećanje posete od samo 9%.
Tako je Facebook zbog velikog broja posetilaca postao idealna platforma za oglašavanje, posebno kada su u pitanju kompanije srednje veličine koje se obraćaju određenom krugu korisnika. Takođe, korisnici Facebooka su mnogo aktivniji i odlično međusobno povezani, tako da provode mnogo više vremena na ovoj lokaciji, nego što to čine posetioci Googlea. Što je još važnije, korisnici Facebooka razmenjuju sadržaje sa svojim prijateljima i tako besplatno doprinose reklamiranju mnogih proizvoda ili usluga.
Ipak, nema mnogo onih koji smatraju da će pomeranje Googlea sa prve pozicije po posećenosti urušiti njegovu poziciju za oglašavanje, budući da Google i dalje ima mnogo mesta na kojima plasira svoje oglase, među kojima su posebno značajni: Gmail, YouTube, Google Docs, Buzz i Wave. (A.S.)
Izvor: Mikro.rs