U prva tri meseca 2011.godine, Nestlé Grupa zabeležila je prodaju od 20.30 milijardi CHF i tako postigla organski rast od 6.4%, i time nastavila trend iz 2010. Grupa beleži porast organskog rasta od 4.3% u Južnoj i Severnoj Americi, 3.9 % u Evropi i organski rast od čak 13.8% u Aziji, sa pozitivnim udelom na tržištu u sve tri zone.
Predsednik Upravnog odbora Nestlé Adriatic, Marco Travaglia o uspehu kompanije u regionu izjavio je: „Prvi kvartal ove godine obeležen je odličnim poslovnim rezultatima Nestlé Grupe. U prvom kvartalu, uprkos jakim posledicama krize koje naš region još oseća, Nestlé Adriatic je ostvario rast u volumenu prodaje od čak 26%. Ovaj procenat ukazuje da je trend poboljšanja poslovanja koji je započeo u drugoj polovini 2010. godini nastavljen i u 2011. godini. Sva tržišta u regionu su doprinela ovako dobrim rezultatima, a Srbija se izdvaja sa veoma pozitivnim rastom volumena prodaje od 44%, između ostalog zahvaljujući i odličnom startu sezone Nestlé sladoleda. Nestlé Adriatic nastavlja sa inovativnim rešanjima i intezivnim ulaganjem u naše proizvode i brendove, čime ćemo omogućiti da konačni godišnji rezultati budu u skladu sa našim očekivanjima.“