Tržište „onlajn“ oglašavanja u Srbiji vredno je više od 6 mil EUR, ali to je svega dva do tri odsto svih sredstava koja odlaze na reklamiranje, rekao je direktor kompanije „Httpool“ Rade Tričković.
E kapija pi[e da je uprkos ovim ciframa naše tržište onlajn oglašavanjaza polovinu manje od hrvatskog, a tri do četiri puta manje od tržišta Slovenije i Rumunije.Trend rasta, koji se protekle četiri godine kretao do 40 do 60 odsto je nastavljen, a procene govore da će se on održati i u ovoj godini, kazao je Tričković.
Govoreći o osnovnim preprekama, koje otežavaju povećanje vrednosti „onlajn“ oglašavanja, Tričković je naveo da je to netransparentnost tržišta:
„Upravo je to bio jedan od osnovnih razloga zbog koga je ovih dana osnovan Interaktiv Advertajzing Biro (IAB) Srbija (Interactive Advertising Bureau). IAB Srbija je udruženje koje, između ostalog, ima za cilj propisivanje i predlaganje standarda u Internet oglašavanju“.
Kada je reč o greškama koje se potkradaju prilikom onlajn reklamiranja, Tričković je ukazao da se one uglavnom odnose na kreativni pristup, gde su reklame kreirane poput onih za štampu, TV i bilborde, što dokazuje da princip onlajna nije dovoljno shvaćen.