Kako bi održao dominaciju na IT tržištu Google planira da uvede semantiku u pretraživanje, da bi sam pretraživač mogao da „shvati“ šta tražite a ne da samo prepoznaje pojam.
Po pisanju Vol Strit Džurnalaza nekoliko meseci Google će početi da izbacuje više od plavih linkova – davaće vam direktne odgovore na pitanja. Ova inovacija mogla bi da pogodi milione vebsajtova koji se pouzdaju u dosadašnju metodu rangiranja na Googleu.
To međutim ne znači da su ključne reči pretrage otišle u istoriju, kao ni broj linkovanja ka vašem sajtu, i mnoge druge alatke za bolje pozicioniranje. Pretraživač će sada bolje upoređivati upite sa bazom podataka sačinjenom od miliona entiteta (ljudi, mesta i stvari) koje je kompanija u tišini prikupljala u protekle dve godine. Semantička pretraga može vam pomoći da povežete dva pojma, poput firme Google i njenih osnivača Leri Pejdža i Sergeja Brina.
Ovo će kompaniji pomoći u nalaženju novih klijenata za reklamiranje, ali i da se izbori sa konkurencijom.