Novi HP Service Anywhere softver se isporučuje kao usluga a garantuje dostupnost IT sistema i omogućava organizacijama da unaprede produktivnost, kao i da usaglase IT okruženje i promenljive poslovne zahteve.
Ovo softversko rešenje za upravljanje IT servisima koje se pokreće kroz cloud omogućava organizacijama da zadovolje svoje potrebe brzim rešavanjem IT incidenata i garantovanjem dostupnosti kritičnih servisa. Novo rešenje ima intuitivan korisnički interfejs i lako se pokreće, održava i nadograđuje.
“Korisnici svih veličina traže cloud rešenje za IT podršku koje se lako implementira i podešava”, rekao je George Flansburg, operations management practice lead, ResultsPositive, HP-ov partner. “HP Service Anywhere se lako implementira i omogućava srednjim i velikim korisnicima da počnu primenu u roku od nekoliko nedelja, umesto nekoliko meseci koliko je potrebno za instalaciju sopstvenog rešenja.”
HP Service Anywhere obezbeđuje sveobuhvatne mogućnosti podrške, uključujući vođenje dolaznih zahteva i konfiguraciju IT servisa, kao i upravljanje incidentima, problemima i promenama. HP Service Anywhere obuhvata i elemente društvenih mreža za deljenje i snimanje saveta i komunikacije. Društvena saradnja može unaprediti broj problema rešenih nakon prvog poziva, skratiti vreme bavljenja problemom i smanjiti obim problema trenutnim uključivanjem pravih ljudi.
HP Service Anywhere omogućava korisnicima da:
• Unaprede produktivnost zaposlenih tako što će bržom reakcijom ograničiti trajanje prekida u radu. Takvi slučajevi se beleže i dele putem HP Enterprise Collaboration sofvera za kolaboraciju.
• Garantuju dostupnost IT procesa kroz integraciju sa HP Universal Configuration Management Database (UCMDB) softverom koji upravlja odnosima između servisa, aplikacija i hardvera. Pored toga, HP Universal Discovery softver automatski otkriva i mapira relevantne elemente IT okruženja.
• Ubrzaju pokretanje putem intuitivnih, grafičkih alata koji pojednostavljuju tradicionalno kompleksne i vremenski zahtevne zadatke podešavanja i prilagođavanja sistema. HP-ov pristup odvojeno čuva korisnička podešavanja što omogućava jednostavnu i automatizovanu nadogradnju.
• Upotrebom najboljih praksi implementacije i nadogradnje softvera, baziranih na ITIL standardima, ubrzaju pokretanje sistema.
HP Service Anywhere je dostupan od HP-a i kroz mrežu partnera. Osnovna i varijabilna cena zavise od uslova, količine i lokacije. Osnovna cena bi trebalo da bude 89 dolara po korisniku mesečno