Vrednost domaćeg tržišta internet oglašavanja u 2011. godini je iznosila 12,2 miliona evra, a trenutno je procenjena na između 15 i 20 miliona evra. Očekuje se da će ovaj trend rasta biti nastavljen i u narednim godinama.
Poslednjih godina u svetu je prisutan trend rasta ulaganja u onlajn oglašavanje koji nije zaobišao ni Srbiju. Kompanije će svakako morati da rade na unapređuju komunikacije sa potrošačima na e-tržištu, s obzirom na činjenicu na podatak da oko tri miliona ljudi u Srbiji koji donose odluku o kupovini, koristi internet i ima profil na nekoj od društvenih mreža. Rast domaćeg digitalnog tržišta je nesporan, ipak ukupna vrednost ulaganja u onlajn oglašavanje mogla bi biti znatno veća kada bi kompanije u Srbiji u potpunosti prepoznale njegov značaj i potencijal.
Upravo u cilju edukacije domaćih kompanija i agencija o ovoj oblasti, Biro za interaktivno oglašavanje, IAB Serbia, krajem prošle godine osnovao je IAB Academy i održao edukativne kurseve u oblasti digitalnog marketinga, koji će biti redovno realizovani i tokom 2013.