Home VestiPolitika i društvo Britanska Akademija za Biznis – Studiranje u Srbiji, ocenjivanje u Velikoj Britaniji

Britanska Akademija za Biznis – Studiranje u Srbiji, ocenjivanje u Velikoj Britaniji

by bifadmin

Britanska Akademija za Biznis (BAB), koja uskoro otvara vrata svojim prvim studentima, nada se da će doneti na naše tržište vrhunska znanja iz oblasti ekonomije, menadžmenta, poslovanja i marketinga i poboljšati imidž privatnih univerziteta u Srbiji, objektivnim i stručnim ocenjivanjem stečenog znanja od strane britanskih profesora. Ovaj jedinstveni projekat kombinovanja rada lokalnih predavača i stranih ispitivača preslikan je iz više od 30 zemalja sveta u kojima je dao isključivo pozitivne rezultate. Kao osnivački poklon fakultet će za prvih 100 prijavljenih studenata u regionu obezbediti stipendije u vrednosti 50% od pune cene studiranja.

studiranje

Da biste završili britanski fakultet ne morate studirati u Londonu ili Kembridžu – sada u Beogradu, za i do 50 puta manji iznos nego u Oksfordu, možete steći širom sveta tražena znanja i međunarodno priznatu diplomu. Britanska Akademija za Biznis (British Academy for Business), novi privatni fakultet u Srbiji, došla je na naše tržište sa ciljem da izgradi poverenje u privatne univerzitete, koji su u razvijenim zemljama, posebno na anglo-saksonskom govornom području, cenjeniji od državnih fakulteta.

Jačanje pozicije privatnih fakulteta na našem tržištu moguće je samo uz angažovanje kredibilnih profesora, predan rad i objektivnost ocenjivanja, što će biti polazna osnova novog fakulteta. Naime, na Britanskoj Biznis Akademiji studentima će istaknuti domaći profesori na engleskom jeziku prenositi znanja o menadžmentu i poslovanju, ali i ona praktičnija, „životnija“, poput efikasne poslovne komunikacije i kodeksa ponašanja, informisanog donošenja odluka, poslovne analitike i sl. Profesori koji im predaju, međutim, neće ih ocenjivati, već će ispitna pitanja stizati zapečaćena DHL-om iz Velike Britanije a popunjeni testovi će se na isti način vraćati u Britaniju, gde će ih visokvalifikovani ispitivači objektivno ocenjivati.

Psihološko utemeljenje ovakvog pristupa visokom obrazovanju – objektivnog ocenjivanja studenata – leži u potrebama pre svega privrede za vrednim, angažovanim i kadrovima osposobljenim za celoživotno usavršavanje, za zaposlenima koji u građenju karijere „ne biraju prečice“. Franšize NCC Education-a u 200 univerzitetskih centara u preko 30 zemalja sveta imaju isti princip rada, prenose studentima ista znanja, i ocenjuju ih na isti način. Brojna iskustva iz Evrope, Azije, Australije pokazuju da diplomci franšiza NCC Education-a vrlo lako dolaze do posla u stabilnim domaćim i stranim kompanijama ali i da grade uspešnu karijeru u inostranstvu, jer imaju sve što je za to potrebno: znanje jezika, poslovnih veština ali i kritičko razmišljanje o sebi i svetu.

Pročitajte i ovo...