UNIQA osiguranje je svim svojim osiguranicima ponudilo jedinstvenu uslugu na tržištu – mogućnost da odštetne zahteve prijave putem telefona.
Procedura je jednostavna – pozivom na broj telefona 011/20-24-100 klijent kontaktira Centar za štete i tokom razgovora sa operaterom, dostavlja informacije u vezi sa datumom i okolnostima nastanka štete i drugim važnim informacijama, relevantnim za registraciju prijavljenog odštetnog zahteva. S druge strane, operater informiše klijenta o neophodnoj dokumentaciji koju je potrebno dostaviti kako bi zahtev bio obrađen.
Ukoliko se zadovolje određeni kriterijumi predmet, odnosno odštetni zahtev može biti rešen ekspresnim putem u roku od 24 časa do 48 sati.
Prijava štete putem telefona omogućava klijentima da, ne napuštajući udobnost svog doma, izvrše prijavu odštetnog zahteva i dobiju sve potrebne informacije u vezi sa predmetom u svakom trenutku.