Svetska turistička organizacija UN objavila je da su kineski turisti sada najveće trošadžije na svetu. Na putovanja u inostranstvo oni su prošle godine potrošili 102 milijarde dolara, što je za 40% više nego u 2011.
Hotels.com je ispitivao navike kineskih turista širom sveta i došao do uglavnom očekivanih rezultata – Kinezi vole da vide što više tako da su veoma aktivni kao turisti, uglavnom idu u hotele koji imaju tri do četiri zvezdice, a najvažnije što hotel može da im ponudi je način plaćanja koji im odgovara, poput Union Pay-a.
Međutim, dva otkrića su iznenadila. To što su Kinezi, čiji je godišnji prihod po domaćinstvu u proseku 18.000 dolara godišnje, peti u svetu po potrošnji na noćenja u hotelima. I drugo, to što se polako razbija stereotip o kineskim turistima koji uvek idu u grupama jer je 62% anketiranih Kineza reklo da više voli da putuje u sopstvenoj režiji a 70% hotelijera da oni ne idu u razgledanja u grupama. Zato bi hoteli koji žele da privuku Kineze trebalo da se okrenu od poslovne saradnje sa kineskim turističkim organizacijama ka stvaranju imidža pogodnog za privlačenje pojedinačnih kineskih turista.
Šta Kinezi vole da obiđu kada posete Srbiju i gde odsedaju možete pročitati u ovom tekstu.
Izvor: The Economist