U 2014. trgovački lanac Target će osnovati tehnološki inkubator “Target Accelerator Program” u Bangaloru koji bi trebalo svake godine da investira oko 30.000 dolara u jedno ili dva preduzeća jer “inovacije su glavni deo naše strategije”, kako kaže PR Targeta Bet Džejkob.
Zanimljivo je da se i Koka Kola seli u Bangalor pokušavajući da stvori kompaniju organizovanu slično kao Tviter. Najveći svetski proizvođač gaziranih pića, zajedno sa mnogo drugih kompanija iz realnog sektora, odlučio se da započne tehnološki startap da ga ne bi pregazilo vreme. Cilj je da se na jednom mestu generišu digitalne poslovne ideje i da se napravi dinamičnija struktura firme, baš kao u slučaju Grupona, Tvitera, Pinteresta.
U poslednje vreme sve više firmi iz realnog sektora prelazi u “digitalne vode”. Tako na primer veliki britanski trgovački kataloški lanac Argos menja papirne kataloge sa verzijama napravljenim za tablet računare. Tesko, takođe lanac maloprodaje, se potrudio da na tržište izbaci svoju marku tableta i sopstveni servis za striming filmova, Malboro da napravi e-cigarete, Najk da lansira kompjuterizovan merač brzine i pređene kilometraže a Nisam da najavi robotizovan samoupravljački auto.
Većina njih je odabrala Indiju zato što je ova zemlja već duže vreme svetski centar za kol centre i unos podataka u računare, a od nedavno ima i jaku startap scenu sa lokalnim firmama koje se takmiče sa Amazonom.
Izvor: Kvarc i Gartner