Nakon objavljivanja informacije da je navodno PayPal povukao opciju prijema novca zbog sukoba sa zakonima u Srbiji , Narodna banka Srbije je neposredno stupila u kontakt s predstavnicima PayPal-a, koji su izjavili da ta informacija nije tačna i da se eventualne prepreke uvođenju nesmetanog servisa prijema novca ne mogu dovesti u vezu s navodnim ograničenjima koja nameću domaći propisi, kaže se u saopštenju NBS.
Narodna banka Srbije je, inače, više puta do sada ukazivala javnosti na to da je uvođenje opcije prijema novca preko stranih institucija elektronskog novca radi naplate iz inostranstva u skladu s domaćim zakonodavstvom i da nije potrebno dodatno menjati domaće propise (Zakonom o deviznom poslovanju), a taj stav je iznosila i u neposrednim zvaničnim kontaktima s PayPal-om.
Isto tako, potpunu neistinu predstavlja i tvrdnja da je Narodna banka Srbije „prikrila kroz saopštenje da ne postoje nikakve zakonske regulative koje bi sprečile rad ovog servisa u zemlji”. Centralna banka Republike Srbije je od samog usvajanja izmena i dopuna Zakona o deviznom poslovanju u 2012. godini uvek jasno isticala da su plaćanja i naplate preko PayPal-a dozvoljene radi naplate iz inostranstva i plaćanja prema inostranstvu, ali ne i između rezidenata u zemlji. Takođe, ukazivano je i na to da odgovornost za eventualnu naplatu u devizama između rezidenata korišćenjem servisa institucije elektronskog novca neće snositi PayPal, već rezidenti koji učestvuju u takvoj transakciji, kaže se u saopštenju.