Kompanija LG Electronics objavila je finansijske rezultate za drugi kvartal 2015. godine prema kojima je ostvaren neto profit od 206,38 miliona američkih dolara. U svetlu usporenog rasta globalnog tržišta televizora i intezivnih pritisaka od strane konkurencije, ukupan prihod od prodaje u drugom kvartalu ove godine iznosi 12,69 milijardi američkih dolara, što je pad od 7,6 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Iako je prihod ostao na istom nivou kao u prethodnom kvartalu, operativni neto profit blago je opao i iznosi 222,52 miliona američkih dolara.
Pojedinačne poslovne jedinice beležile su različite rezultate. LG Home Entertainment beleži prihod od 3,59 milijarde američkih dolara, i njena operativna marža u drugom kvartalu opala je u odnosu na prethodni kvartal, uglavnom zahvaljući slaboj globalnoj potražnji i negativnom efektu valute.
Kompanija LG Mobile Communications zabeležila je prodaju u iznosu od 3,33 milijarde američkih dolara u toku drugog kvartala ove godine, što predstavlja blago povećanje od jedan odsto u odnosu na isti period prošle godine. Dok je globalna isporuka 14,1 miliona LG smart telefona uticala na blagi pad od 3 odsto u odnosu na isti period prošle godine, profit od prodaje na tržištu Severne Amerike povećan je za 36 odsto u odnosu na isti kvartal prošle godine, zahvaljujući boljem performansu smart telefona i tableta srednjeg ranga.
Kompanija LG Home Appliance & Air Solution beleži prodaju u iznosu od 4,09 milijarde američkih dolara, što je povećanje od 10 odsto u odnosu na prethodni kvartal. U drugom kvartalu zabeležen je operativni profit od 266 miliona američkih dolara, što je povećanje od 6 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Kako se ne očekuje da se makroekonomski uslovi poboljšaju u skorijoj budućnosti, LG će pomeriti svoj fokus na poboljšanje profitabilnosti najviše uvođenjem novih klima uređaja, kao i kućnih aparata na tržište Severne Amerike i drugih tržišta u razvoju.
LG Vehicle Components beleži prihod od 410,94 miliona američkih dolara, što je rast od 18 odsto u odnosu na prošli kvartal, najviše zahvaljujući poslovanju u segmentu uređaja za automobile i automobilskih komponenata.