U vremenu kada se dostupnost medijskim sadržajima širi neverovatnom brzinom kompanije koje ih proizvode angažovano tragaju za informacijama kako da privuku što veću gledanost.
Izgleda da je Netflix, kompanija koja pruža usluge strimovanja multimedijalnog sadržaja preko preko interneta i pravi svetski popularne serije, uspela da shvati kako da gledaoce “zarazi” svojim sadržajima. Naime, kompanija je analizirala globalni internet saobraćaj i uspela da otkrije kada tačno gledaoci postaju “navučeni” na njene serije. Ključnim epizodama u ovom smislu smatraju se one posle kojih 70% gledalaca nastavlja da gleda određenu seriju.
Evo koliko vremena je potrebno da se ljudi “navuku” na neke poznate serije: ljubitelji serije Čista hemija (Breaking Bad) zavoleli su ovo ostvarenje posle samo dve episode, gledaoci Kako sam upoznao vašu majku (How I Met Your Mother) posle osam epizoda, a Kula od karata (House of cards) i Narandžasto je novo crno (Orange Is The New Black) stekle su verne fanove posle svega tri episode.
Interesantno je da pilot epizode u suštini nisu imale značajn efekat u pridobijanju gledališta – analizirajući 20 serija na 16 tržišta zaključili su da nijedna pilot epizoda nije “ulovila” gledaoce.
Izvor: Kvarc