Nakon što je proglašena za svetskog lidera u oblasti održivosti među proizvođačima napitaka od strane Dau Džons indeksa održivosti (DJSI), Coca-Cola HBC, jedna od vodećih punionica brendova kompanije Coca-Cola, objavila je i nove ciljeve vezane za smanjenje potrošnje vode i emisiju ugljen-dioksida. Coca-Cola HBC, u okviru koje posluje Coca-Cola Hellenic Srbija, objavila je da namerava da smanji potrošnju vode za 30 odsto do 2020. godine u odnosu na 2010, a emisiju ugljen-dioksida za 50 odsto u istom periodu.
Da bi u tome uspela, Coca-Cola HBC AG je kreirala strategiju u oblasti vode zasnovanu na sledeća tri principa:
– na zaštiti vodenih resursa koji snabdevaju njene punionice, smanjenju količine vode koju koristi za proizvodnju svojih napitaka i prečišćavanju otpadnih voda do nivoa koji podržava vodeni svet
– na partnerstvu sa dobavljačima da bi potrošnju vode u okviru celokupnog lanca vrednosti svela na minimum
– na ulaganje u projekte za očuvanje vode na nivou zajednice kako bi nadoknadila vodu koju koristi u svojim napicima.
Što se tiče Srbije, u okviru sedmogodišnjeg partnerstva za obnovu vlažnih i plavnih područja duž Dunava u šest zemalja Evrope, WWF-Svetski fond za prirodu i Coca-Cola sistem obnovljaju lokalitete na području Specijalnog rezervata prirode “Gornje Podunavlje” koje je deo budućeg UNESCO Prekograničnog rezervata biosfere “Mura-Drava-Dunav”, poznatog i kao Evropski Amazon.
Da podsetimo, ova kompanija je takođe na osmom mestu među 100 najuspešnijih kompanija u okviru Berzanskog indeksa Financial Timesa (FTSE 100) po svom izveštavanju o karbonskom otisku koje rangira konsultantska kuća Carbon Clear – i na prvom je mestu u sektoru pića.