Za NAJ DOMAĆU REKLAMU GODINE po broju glasova publike, na 16. manifestaciji „Noć Reklamoždera“, proglašena je YouTube reklama kompanije Frikom „Belgrade 7 secrets by KING’’. Video predstavlja jednu vrstu turističkog vodiča Beograda, otkrivajući sedam skrivenih i najlepših mesta u glavnom gradu na vrlo originalan način.
“Noć Reklamoždera“ je manifestacija koja se već 34 godine održava u celom svetu i koja svake godine okuplja sve veći broj ljubitelja reklama i svetske kreativnosti. Ona predstavlja najveći međunarodni muzej najboljih svetskih reklama.
Ovo je ujedno i prvi put da jedna YouTube reklama odnese pobedu nad visokobudžetnim TV reklamama.
„Veoma smo ponosni na ovo priznanje i za nas ima poseban značaj obzirom da je od ideje do realizacije videa zaslužan naš marketing tim” – istakao je direktor marketinga i razvoja kompanije Saša Ćirić.
Na ovoj prestižnoj manifestaciji, nagrada za najpopularnijeg glumca u domaćoj reklami koju je dodelila dnevna novina „24 sata“ na osnovu glasova čitalaca, za ulogu u reklami „Kapri slatka romansa“, dobio je Ivan Bosiljčić.