Ugledni međunarodni finansijski magazin Euromoney dodelio je Banca Intesa nagradu „Najbolja banka u Srbiji“ u 2017. godini u u okviru svog tradicionalnog godišnjeg izbora „Nagrade za izvrsnost“.
Ovo renomirano priznanje ukazuje se na osnovu niza kvantitativnih i kvalitativnih parametara poslovanja, uključujući učešće u ukupnim plasmanima i depozitima, tržišnu kapitalizaciju, kvalitet aktive, kao i sposobnost prilagođavanja promenama u tržišnim uslovima i očekivanjima klijenata. Prema rečima uredništva, Banca Intesa se izdvojila ne samo u delu rasta ključnih pokazatelja uspešnosti poslovanja, već i u pogledu proaktivnog pristupa inovacijama kroz stalno unapređenje digitalnih platformi i uvođenje jedinstvenih proizvoda na tržište Srbije.
„Veoma smo ponosni što je magazin Euromoney, sada već po peti put, u poslovanju Banca Intesa prepoznao standard za izvrsnost u bankarstvu. U okruženju niskih kamatnih stopa, kompleksnih regulatornih zahteva i intenzivne konkurencije postigli smo izuzetne rezultate i potvrdili našu vodeću tržišnu poziciju, pružajući pritom dinamičnu podršku privredi i građanima. Usmerenost na njihove potrebe, uz očuvanje stabilnosti sistema i usklađivanje poslovnog modela kroz nastavak digitalne transformacije biće glavni pokretač daljeg rasta i unapređenja našeg poslovanja“, izjavila je Draginja Đurić, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa.
Banca Intesa, članica međunarodne grupacije Intesa Sanpaolo, zauzima vodeće mesto na tržištu Srbije mereno glavnim parametrima uspešnosti bankarskog poslovanja – ukupnom aktivom, kapitalom, kreditima i depozitima klijenata. Banka posluje sa 1,43 miliona klijenata u segmentu fizičkih lica, preduzetnika, malih i srednjih preduzeća, velikih kompanija i lokalnih samouprava putem mreže od 165 ekspozitura strateški raspoređenih širom zemlje.
Euromoney „Nagrade za izvrsnost“ tradicionalno se dodeljuju već 26 godina finansijskim institucijama koje su u radu sa klijentima demonstrirale najviši nivo usluge, inovativnosti i ekspertize.