Američki proizvodjač motocikala Harli-Dejvidson sve više stavlja akcenat na širenje obuke budućih vozača motora, u nameri da privuče više kupaca usled pada prodaje i jer su mu klijenti sve stariji.
Kompanija sa sedištem u gradu Milvokiju pokrenula je „akademije vožnje motora“ 2000. godine. Na početku je bilo 50-ak akademija u SAD, danas ih je 245, a kursevi traju tri ili četiri dana, navodi Asošiejted pres.
Oko 60 akademija otvoreno je posle 2014. godine, navodi kompanija.
U prvih devet meseci ove godine Harli-Dejvidson je prodao 124.777 novih motocikala, dok je u istom periodu prošle godine prodat 135.581 motor.
Vlasnici motocikala te kompanije sve su stariji. Oko 46 odsto vozača motora ima više od 50 godina, a svega oko 10 odsto ima izmedju 30 i 34 godine, pa je obuka jedan od načina na koji Harli-Dejvidson pokušava da privuče nove generacije bajkera.
Smanjena prodaja pogadja čitavu industriju motocikala, a svetla tačka za kompaniju je činjenica da ona još kontroliše 53 odsto tržišta.
Izvor: Beta