Western Union, svetski lider u transferu novca, u saradnji sa kompanijom TENFORE, vodećim pružaocem platnih usluga u regionu, pokretanjem sajta westernunion.rs omogućio je onlajn prenos novca čime je korisnicima u Srbiji pružena opcija slanja sredstava u više od 200 država i teritorija 24/7.
Onlajn usluga Western Union-a omogućava pošiljaocima da lako i pouzdano pošalju novac sa svoje kreditne ili debitne kartice izdate u Srbiji, dok primaoci novac mogu primiti na račune u bankama ili preuzeti na nekoj od pola miliona lokacija Western Union-a širom sveta.
„Kako naši korisnici postaju sve više usmereni na digitalnu sferu i sve se bolje snalaze sa mobilnim telefonima, oni zahtevaju više izbora i direktan i brz pristup uslugama. Tokom prethodnih nekoliko godina, Western Union je sproveo veliku digitalnu transformaciju kao deo svoje višeslojne digitalne strategije i omogućio korisnicima da transakcije obave onlajn. Danas, digitalno poslovanje Western Union-a beleži stalan dvocifren rast, i sada se 70% digitalnih transakcija obavlja mobilnim telefonom,“ rekao je Nogaj Kanpolat, regionalni direktor za jugoistočnu Evropu, Western Union.
Povodom pokretanja ove usluge, Western Union je najavio da će provizije za onlajn slanje novca počinjati od 700 RSD. Korisnici iz Srbije mogu da pošalju do 200.000 RSD dnevno preko onlajn usluge.
Western Union pruža usluge transfera novca u Srbiji više od 15 godina i danas, preko svojih agenata, ima više od 4.000 maloprodajnih lokacija u zemlji. Pored slanja novca onlajn, korisnici mogu da pošalju novac i lično preko ovih lokacija, čime je kompanija Western Union potvrdila da je posvećena stalnom unapređenju korisničkog iskustva prilikom slanja i prijema novca i da pruža korisnicima mogućnost da izberu između više različitih opcija i da se povežu sa porodicom i prijateljima širom sveta.
„Naša saradnja sa kompanijom Western Union počela je 2008, a danas TENFORE nudi usluge slanja novca preko Western Union® mreže na više od 2.000 lokacija. Biće nam drago da pomoću ovog unapređenja usluge korisnicima pružimo pristup uslugama globalnog transfera novca iz fotelje. Western Union je globalna kompanija koja omogućava kako digitalni tako i standardni prekogranični transfer novca. Ovaj novi digitalni kanal povezaće više ljudi u različitim zemljama nego ikada do sada, i pružiti im fleksibilnost, pouzdanost, i pristup uslugama koje su im potrebne,“ rekla je Andrijana Dragićević, direktorka TENFORE-a.
Prema Izveštaju o mobilnoj povezanosti na internet koji je objavila organizacija GSMA, Srbija je među prvih 5 zemalja u Evropi sa najboljim napretkom indeksa mobilne povezanosti. Kako je digitalizacija jedan od ključnih prioriteta Vlade Srbije, pokretanje ove usluge u skladu je sa vizijom države da svima omogući digitalne usluge.
U skladu sa važećim zakonima, pre prve upotrebe onlajn usluge, korisnici treba da se registruju na www.westernunion.rs, a zatim i da lično potvrde svoj identitet prezentovanjem ličnih dokumenata na jednoj od TENFORE lokacija. Tačan spisak lokacija na kojima se može izvršiti identifikacija nalazi se na www.tenfore.rs. Prihvatljiva lična dokumenta su pasoši i lične karte. Nakon izvršene verifikacije, korisnici će dobiti obaveštenje kada mogu početi da slobodno šalju novac preko Western Union-a u bilo koje doba, uz samo nekoliko klikova putem Interneta.
Pored pogodnosti i pouzdanosti slanja novca u svakom trenutku, veb-sajt takođe prikazuje trenutne kurseve i provizije, omogućava onlajn praćenje transfera novca, pruža uvid u obavljene transakcije i transakcije na čekanju i daje informacije o opcijama za podizanje novca koje su dostupne u zemlji primaoca.