/ Posle 5 / Otvorena prva fabrika za narcisodine klijente
BiF Analize Čitajte B&F online

Otvorena prva fabrika za narcisodine klijente

This post has already been read 419 times!

Zlatno pravilo tabloida da ne postoji glupost koja se ne može prodati čitaocima, ili preciznije „što veća glupost, to veća čitanost“, sada se izgleda može primeniti na mnogo veći broj industrija. To potvrđuju i redovi ispred nedavno otvorene „fabrike selfija“ u Londonu, za koju osnivači tvrde da je prva u svetu takve vrste i promovišu je kao „raj za influensere“.

Fabrika za selfije (The Selfie Factory) otvorena je krajem avgusta u zapadnom delu Londona, a već beleži toliku navalu mušterija da one čekaju u redovima iako mogu unapred da zakažu svoj termin preko interneta. Nazovi fabrika se sastoji iz više različitih prostorija koje su, kako piše u promotivnom materijalu, veoma atraktivno opremljene i dobro osvetljene za snimanje fotografija, posebno onih koje se objavljuju na Instagramu.

Ulaz se naplaćuje 10 funti, a ulaznica važi sat vremena. Za to vreme, srećni klijent može da napravi serije ličnih fotografija u različitim ambijentima: u separeu restorana uređenom u stilu pedesetih godina prošlog veka, pored velikog bazena punog ružičastih kuglica, sa ogromnim plišanim medvedom (?!), u kupatilu uređenom u retro stilu, u naslonjaču na livadi ili u školskoj učionici (ali u oskudnoj odeći i pozama filmsikh diva o čemu već svedoče prve fotografije), u sobi prepunoj šarenih uštipaka…

Sudeći po do sada objavljenim materijalima, popularnost plišanog mede kod punoletnih mušterija nimalo ne zaostaje za drugim opcijama za slikanje. To je izgleda još jedna potvrda da su troje mladih osnivača ovog poslovnog poduhvata dobro procenili tržište u vreme kada je biti zreo, normalan i ne daj bože anoniman izrazito dosadano, nepoželjno i dikrektno vodi među životne gubitnike.

Osnivači „fabrike selfija“, naravno, svoju priču prodaju kao izrazito kreativnu ideju koja podstiče kreativnost drugih i omogućava im da svojim drugačijim i neobičnim fotografijama utiču na svet i ljude oko sebe. Sudeći po objavljenim fotografijama, dobar deo te kreativnosti se svodi na staro tabloidno pravilo otkrivanja što većeg dela ženskog tela, bilo to u zagrljaju plišanog mede, među ružičastim balončićima u kadi, ili ispred ižvrljane školske table. Razgolićavanje uz uštipke nismo za sada pronašli, ali pažljiviji pretraživač koji ima viška slobodnog vremena će verovatno uspeti i u tome.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close