Home VestiZabava Ženski fudbal ima marketinški potencijal

Ženski fudbal ima marketinški potencijal

by bifadmin

Dok se snovi o posebnoj evropskoj Superligi u muškom fudbalu polako urušavaju, ženski fudbal doživljava procvat. Prema nekim istraživanjima, broj gledalaca ženskog fudbala samo u EU bi ove godine mogao da poraste preko 350 odsto.

Istraživanje sajta RunRepeat sprovedeno anketiranjem 5.000 navijača prikazao je koliki razvojni potencijal ima ženski fudbal. Naime, kada bi se utakmice u kojima učestvuju fudbalerke češće prenosile na TV-u, broj gledalaca bi bio veći između 300 i 350 odsto.

Međutim, zbog malog interesovanja medija za ženski fudbal, ovaj sport sada ima i malobrojnu publiku – od ukupnog broja ljubitelja fudbala on nigde ne prelazi čak ni osam odsto.

No, ukoliko bi se povećao broj utakmica na televiziji, ženski fudbal bi u Britaniji beležio rast gledalaca od 296 odsto, u EU od 358 odsto a u SAD od 304 odsto.

Rodna ravnopravnost u fudbalu je sve češća tema u javnosti. Mnogi kritički ukazuju na nezainteresovanost medija za ženske utakmice, čija posledica su i manji marketinški prihodi ženskih klubova, a samim tim i fudbalerki.

Zbog svega navedenog neke zemlje odlučile su da izjednače reprezentativne zarade fudbalera i fudbalerki, ali mediji još uvek nisu uhvatili korak sa ovim promenama.

Foto: Pixabay

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar